تشکیل ۸ کارگروه تخصصی ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در خراسان جنوبی

حجت الاسلام ملایی از تشکیل ۸ کارگروه تخصصی به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» امروز (۲۹ اردیبهشت) در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین یوم الله 15 خرداد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) در دوران ظلم و سیاهی با الهام گرفتن از آموزه های دین مبین اسلام و همراهی مردم انقلابی ایران راهی روشن را در پیش ملت ایران و مسلمانان و آزادیخواهان سراسر جهان گشودند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با ظالمان و مستکبران در عرصه بین المللی، اسلامیت و مردم سالاری دینی و حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش از مهمترین آموزه های راه نورانی امام راحل است.

 

وی با بیان اینکه پانزده خرداد ۱۳۴۲، مبدأ نهضت اسلامی ایران بود، افزود: اين قيام كه زمينه ساز پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ايران شد، متأثر از روشن بينی و روشنگری حضرت امام (ره) بود.

 

حجت الاسلام ملایی تأکید کرد: امروزه در راستای آرمان های بلند امام راحل و شهدا و عزت و اقتدار ایران اسلامی باید هر کسی به سهم خود افراد را به حضور حداکثری در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود و کشور ترغیب و تشویق کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با ابراز تأسف از سکوت نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر نسبت به جنایات و ظلم و کودک کشی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در فلسطین، گفت: بر همگان لازم است جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

 

وی ضمن تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها جهت زمینه سازی حضور حداکثری در انتخابات، عنوان کرد: به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد تاکنون در استان ۸ کارگروه تخصصی شامل فضاسازی و تبلیغات محیطی با مسئولیت شهرداری بیرجند، کارگروه بسیج با مسئولیت سپاه انصارالرضا(ع)، کارگروه رسانه و اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کارگروه انجمن ها، هیئات مذهبی و کانونهای اسلامی با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی ، کارگروه مساجد با مسئولیت ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، کارگروه فضای مجازی با مسئولیت بسیج رسانه، کارگروه فرهنگی وهنری با مسئولیت حوزه هنری استان و کارگروه برگزاری مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شده است.

 

کد خبر 1058144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha