نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق می یابد

حجت الاسلام دانشی گفت: نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است.

حجت الاسلام «عباس دانشی» ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در روزهای اخیر شاهد جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستیم که این جنایات سبب شهادت زنان و کودکان بی گناه شده و ویرانی های زیادی را به بار آورده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: حملات وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و قتل عام و کشتار بی رحمانه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و مردان و کودکان بی دفاع  فلسطینی با مقاومت شجاعانه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در برابر اشغالگران قدس شریف مواجه شد.

 

وی ادامه داد: این کشتار بی رحمانه و حملات پی در پر که منجر به شهادت زنان، مردان و کودکان بی گناه شد، باردیگر احساسات پاک و عواطف انسانی امت بزرگ اسلامی  و تمامی منادیان حق و آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار و ماهیت پلید و شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه، نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌ می یابد، بیان کرد: ملت فلسطین ثابت‌قدم و استوار همچنان در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کند؛ و این یعنی پایان اسرائیل نزدیک است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.

 

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه موشک‌های مقاومت امروز خواب را بر چشمان صهیونیست‌ها حرام کرده است، خاطر نشان کرد: این موشک ها و مقاومت جانانه نیرویهای مقاومت به کابوسی مداوم برای اسرائیل و صهیونیست جنایتکار بدل‌شده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و این الگو در جهان اسلام در حال رشد و پیشروی است.

کد خبر 1058183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha