۱۵ درصد تسهیلات بانکی استان به بخش کشاورزی اختصاص می یابد

عبدالهی گفت: درجهت کاهش خسارت کشاورزان، ۱۵ درصد تسهیلات بانکی استان به بخش کشاورزی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسدعبدالهی» امروز در جلسه شورای هماهنگی بانکهای استان، با اشاره به اهمیت بررسی مصارف و منابع بانک ها، افزود: به مقدار ۱۵ درصد از تسهیلات سیستم بانکی استان طی سال‌جاری به بخش کشاورزی اختصاص می یابد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: این مهم با هدف پیشگیری و کاهش خسارات به بخش کشاورزی و حفظ آمادگی لازم برای کمک کشاورزان اجرایی می شود.

 

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن خشکسالی و محدودیت های مرتبط با آن مقرر می شود.

 

عبدالهی ادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی بانک ها در رابطه با وام ازدواج و تدابیر اندیشیده شده برای پرداخت این تسهیلات در سال جاری از دیگر محورهای مهم جلسه امروز بود که بر تسهیل و تسریع در انجام آن تاکید شد.

 

معاون استاندار  لرستان خاطرنشان کرد: : طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه امروز مقرر شد از تعداد ۷۶ واحد تملک شده توسط بانکهای استان با برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط، هفته ای دو واحد اقتصادی از تملک بانک ها خارج و تعیین تکلیف شوند .

 

عبداللهی یاد آور شد: در حال حاضر ۴۶ واحد اقتصادی از این تعداد در اختیار مالکین قبلی قرار دارد و با توجه به شرایط به وجود آمده، از چرخه تولید خارج نشده و فعالیت آنها ادامه دارد.

کد خبر 1058203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha