هیچ شرطی برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان وجود ندارد

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان گفت: بیمه سلامت هیچ شرطی برای ارانه خدمات به بیمه‌شدگان ندارد و هر کسی می‌تواند به صورت حضوری و یا غصرحضوری با مراجعه به بیمه سلامت بیمه خود را دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، انور اسماعیلی مدرکل بیمه سلامت کردستان در دیدار با مدیرکل زندان‌های کردستان با ابراز خرسندی از توجه مسئولان زندان به سلامت زندانیان و بازپروری معتادان با هدف باز اجتماعی کردن آنها عنوان کرد: سه ضلع فعال در حوزه سلامت شامل ؛ سازمان بیمه گر، مراکز ترک اعتیاد و بیمه شده است.

 

وی بیان کرد: بیمه سلامت هیچ شرطی برای انجام خدمات ندارد و بیمه شد گان می‌تواند به بصورت حضوری وغیرحضوری به بیمه مراجعه و بیمه خود را دریافت نماید.

 

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان خاطرنشان کرد: از نظر ارائه دهنده خدمت مراکز ترک اعتیاد؛ معاونت درمان متولی امر برای انجام فعالیت درمان است اما سازمان زندان‌ها این مجوز را دارد و ما موظف به انجام وظایف قانونی در این راستا هستیم.

 

اسماعیلی عنوان کرد: پرداخت‌های بیمه نیز بصورت مستمر در پانزدهم هر ماه انجام می‌پذیرد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همراهی در اجرای این طرح قدم‌های ارزشمندی در ارتقاء سطح سلامت و بازپروری معتادان ایفا کنیم.

کد خبر 1058226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha