چشم انداز انتخابات تاثیرگذاری جهانی برای انقلاب اسلامی دارد/ در مداحی ها دغدغه های رهبری مورد توجه باشد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه در مداحی ها حتما مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات لیله القدر نظام است و امروز باید تلاش کرد تا انتخابات با حضور حداکثری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با «یوسف ارجوئی» رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور، اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه، فرصتی تاریخی برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی به وجود آمده است که در زمان ائمه اطهار(ع) نیز چنین فرصتی وجود نداشته است که حکومت اسلامی تشکیل شود.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» یادآور شد: در زمان ائمه اطهار(ع)، شیعه در مظلومیت بوده است و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این فرصت برای دوستداران ائمه اطهار(ع) به وجود آمده است که بتواند احکام اسلامی را با تاسی از ائمه اطهار(ع) را در سطح جهان ترویج دهد.

 

وی با بیان اینکه این میراث عظیم و گرانبها امروز به ما رسیده است و دشمن اسلام ناب محمدی، در طول تاریخ تلاش کرده اند که این میراث گرانبها به ما نرسد، ابراز کرد: این فرصت در کشور و نظام اسلامی در طول تاریخ بی سابقه است و رسالت و مسئولیتی که امروز برعهده داریم بسیار سنگین است.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: در تعریف جرم، بسیاری از جرم ها ناشی از ترک فعل است و ما نسبت به ترک فعل هایی که داشته ایم باید در روز حساب جوابگو باشیم، آلان در آستانه  انتخابات قرار داریم و باید از توان خود در راستای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه نقش یک آهنگ، سرود، مداحی و مرثیه خوانی بسیار ارزشمند است، گفت: زبان هنر ماندگار است، این هنری که  خداوند به انسان داده و ظرفیت بسیج مداحان کشور باید مورد استفاده قرار گیرد، در هیئت های اندیشه ورزی تصمیم گیری های درست و صحیح در راستای نشر ارزش های اسلامی در مدار صحیح انجام شود.

 

وی با تاکید بر استفاده از مداحان بومی برای اجرای برنامه های بومی، خاطرنشان کرد: برخی از چهره های جوان و با استعداد را باید کمک کرد تا شاخص شوند و از ظرفیت و توانمندی آنها در راستای ارزش های دینی و مذهبی استفاده کرد.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه در مداحی ها حتما مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد، افزود: با هر توانی که داریم برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید بهره گیری کرد، مضامینی که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و غیرت ایرانی را مورد توجه قرار می دهد در مداحی ها به کار گرفته شود که به طور قطع نقش موثری در ارتباط و تاثیرگذاری در سطح جامعه ایجاد خواهد کرد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: در اوج تحریم ها به خودکفایی بنزین رسیدم و بعد از آن با شکستن تحریم ها به همسایه دیوار به دیوار آمریکا صادر کردیم و آمریکا هم هیچ کاری نتوانست انجام دهد، دشمنان می خواستند امنیت تهران را برهم بزنند امروز در درون سرزمین های اشغالی با چالش های جدی مواحه شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه زبان هنر ظرفیتی است که باید به اقتضای کنونی جامعه از آن استفاده کرد، ابراز کرد: امروز تمام دنیا بحث انتخابات و حضور مردم ایران اسلامی را در پای صندوق های رای رصد می کنند، دشمن در تلاش است که با القای یاس و ناامیدی مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند و باید در این فرصتی که هست برای حضور مردم در پای صندوق های رای اتلاش کرد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در کمک های مومنانه بر این موضوع تاکید داشتیم که در محلات مساجد، ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد محور شوند، گفت: از این فرصت هایی که داریم باید به نحو مطلوب استفاده کرد تا مرضی رضای خداوند متعال باشد، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات لیله القدر نظام است و امروز همه باید تلاش کنند که انتخابات با شور و حضور حداکثری برگزار شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه چشم انداز انتخابات کشور تاثیر گذاری جهانی برای انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: هر چه در توان داریم باید برای فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به کار گیریم.

 

 

 

 

کد خبر 1058286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha