جشنواره شکوه شکیبایی در استان زنجان اجرا می شود

احمدخانی با اشاره به درخواست های کثیر برای برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی در استان خاطرنشان کرد: امسال این جشنواره در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عصر دیروز در جمع فعالان قرآنی اظهار کرد: پیشتر توزیع اعتبارات به استان ها با توجه به فعالیت های فرهنگی و قرآنی انجام می شد ولی هم اکنون حمایت ها به صورت برنامه محور است.

 

محمد ربیع احمدخانی با اشاره به اینکه اعتبار تخصیصی با توجه به ظرفیت ها و طرح برنامه ها انجام می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه های ملی مدون در استان داشته باشیم.

 

به گفته وی، در طول مدت حضور در اداره کل تلاش شده تا با ارائه طرح ها و برنامه های مختلف، اعتبارات استانی و ملی جذب شود.

 

احمدخانی از بررسی مشکلات حوزه قرآن در استان خبر داد و گفت: این بررسی ها براساس اولویت بندی به معاونت قرآن و عترت وزارتخانه متبوع اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به پیگیری بیمه فعالان قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا افراد فاقد بیمه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

 

وی به برنامه های قرآنی به اجرا درآمده در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری با عنوان معراج به عنوان یک جشنواره ملی، برگزاری جشنواره «رمضان» و «بهار قرآن» از جمله آنهاست.

 

این مقام مسئول همچنین از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: تلاش می شود تا استان به دبیرخانه ملی این جشنواره تبدیل شود و همه ساله این برنامه در سطح ملی برگزار شود.

 

احمدخانی با اشاره به درخواست های کثیر برای برگزاری جشنواره شکوه شکیبایی در استان خاطرنشان کرد: امسال این جشنواره در استان اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1058329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha