"پیک امید" همراه کودکان زلزله زده خراسان شمالی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از حضور "پیک امید" در مناطق خسارت دیده از زلزله در روستاهای گرمه و جاجرم این استان خبر داد.

"فرهاد آقابیگی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: مربیان سیار روستایی و شهری اسفراین و شیروان در قالب امداد فرهنگی پیک امید به روستاهای زلزله زده گرمه و جاجرم رفتند و نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان اقدام کردند.

 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: این مربیان در  روستاهای اصغرآباد، قزل حصارسفلی، قزل حصارعلیا، برزنه، کرکی، چهارچوبه و شورک که در زلزله اخیر در منطقه گرمه و جاجرم خسارت دیدند، حضور یافتند.

 

 

آقابیگی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ جلد کتاب و حدود ۱۰۰ قطعه اسباب بازی و سرگرمی در بین کودکان و نوجوانان توزیع شد.

 


 

وی خاطرنشان کرد: بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، کاردستی، قصه گویی و شعرخوانی از جمله فعالیت های فرهنگی و هنری مربیان در میان بچه های مناطق زلزله زده است.

 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: این اقدامات در راستای حمایت روانی و فرهنگی از کودکان انجام می شود.

 

 

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر ساعت ۳.۳۴ دقیقه بامداد روز دوشنبه گذشته مناطقی از جنوب خراسان شمالی و شهرهای سنخواست، آشخانه و گرمه و جاجرم و روستاهای اطراف را لرزاند.

 

 

 

کد خبر 1058343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha