اجرای بیش از ۲۴ عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در استان

بابازاده گفت: به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر بیش از ۲۴ عنوان برنامه در سطح استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

«رسول بابازاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر بیش از 24 عنوان برنامه در سطح استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی، تجلیل از خانواده شهید مصطفی محمدنژاد و شب شعر ایثار و مقاومت از جمله برنامه‌هایی است که در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

وی اجرای نمایش آزاد سازی خرمشهر در شهرستان خوی، محفل شعر و ادبیات در فضای مجازی و نمایشگاه نقاشی و پوستر در شهرستان سلماس، برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقه ادبی پیامکی، نقاشی کودکان و تبلیغات فضای مجازی و تولید محتوای فرهنگی در شهرستان بوکان را از جمله دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در این ایام اجرا خواهد شد.

بابازاده برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در فضای مجازی، معرفی کتابهای دفاع مقدس در فضای مجازی، محفل شعر و ادبیات در فضای مجازی و تولید محتوای فرهنگی را نیز از جمله برنامه های شهرستان میاندوآب بیان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی بیان کرد: اجرای نمایش، معرفی کتاب، تولید محتوای فرهنگی و نمایشگاه عکس در مجیط اداری را در شهرستان مهاباد، معرفی کتاب های دفاع مقدس، محفل شعر و ادبیات در فضای مجازی و تبلیغات فضای مجازی و تولید محتوای فرهنگی در شهرستان نقده را از دیگر برنامه های عنوان شده، مطرح کرد.

وی با بیان اینکه عملیات «الی بیت‌المقدس» سرنوشت جنگ را تغییر داد و موازنه جنگ را عوض کرد، اظهارداشت: این عملیات نخستین کار تهاجمی ایران بود و موجب شگفتی دشمنان و شکست هیمنه آنان شد.

وی ادامه داد: همچنین پس از فتح خرمشهر هیات‌های مذاکره کننده وارد کشور شدند چون به این باور رسیده بودند که فتح خرمشهر می‌تواند باب فتح‌های دیگری برای ایران باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی تاکید کرد: ابعاد مختلف فتح خرمشهر باید به شکل های مختلف و درحوزه های هنری، فرهنگی و قرآنی توسط رسانه ها و نویسندگان به تصویر کشیده و به نسل جدید منتقل شود.

 

کد خبر 1058357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha