پرداخت الکترونیکی نذورات به امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود مهیا است

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: پرداخت الکترونیکی نذورات مردمی به امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود در روزهای کرونایی فراهم شده است.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: امکان پرداخت نذورات مردمی به زیارتگاه مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود در شرایط سخت کرونایی به صورت الکترونیکی مهیا شده است.

 

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: حضور فیزیکی برخی از زائران جهت واریز نذورات خویش به ضریح مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) در شرایط کنونی حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا مقدور نیست و بدین جهت پرداخت نذورات مردمی در بستر مجازی و الکترونیکی از طریق شماره حساب های اعلامی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در شعب بانک ملی ایران قابل انجام است.

 

وی با بیان اینکه تعداد چهار شماره حساب برای دریافت الکترونیکی نذورات امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود در نظر گرفته شده است، ادامه داد: زائرانی که قصد دارند در اجرای برنامه های عمرانی این امامزاده سهیم باشند، نذورات خود را به شماره حساب کمک های افراد خیر و خاص عمرانی امامزاده واریز کنند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اذعان داشت: افرادی که تصمیم دارند نذورات واریزی آنها برای اجرای برنامه های فرهنگی هزینه شود، می بایست نذورات خویش را به شماره حساب کمک های افراد خیر و خاص فعالیت های فرهنگی امامزاده واریز کنند.

 

 

اسبری اضافه کرد: شماره حساب کمک های افراد خیر و خاص هزینه های جاری امامزاده برای زائرانی در نظر گرفته شده است که تمایل دارند نذورات واریزی آنها صرف تامین هزینه های جاری بقعه شامل حقوق خادم، هزینه های مصرفی، انرژی و... بشود.

 

وی تصریح کرد: زائرانی که مورد خاصی را برای نحوه مصرف نذورات خویش تعیین و قید نکرده باشند و مصمم هستند این نذورات واریزی به نیابت از آنها و بنا به تشخیص مسئولین اوقاف و امور خیریه و متولیان بقاع متبرکه برای اجرای هر کدام از برنامه های عمرانی و فرهنگی و تامین هزینه های جاری که در اولویت بوده و ضرورت داشته باشند، بکار گرفته شود باید شماره حساب کمک های افراد خیر و غیر مقید را انتخاب کنند.

 

خادم افتخاری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه پناهگاهی امن برای زائران هستند، یادآور شد: امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) به لحاظ  تشرف از خراسان به منطقه، مهمترین و شاخص ترین امامزاده استان اردبیل محسوب می شود و به نوادگان و اعقاب امام موسی کاظم (ع) منسوب بوده و بارگاه آن حضرت در فاصله 20 کیلومتری شرق مشگین شهر و در مرکز شهر لاهرود واقع شده است.

کد خبر 1058369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha