نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت در جهرم اقامه نمی شود

حجت الاسلام دستداده گفت: به دلیل قرار داشتن جهرم در وضعیت نارنجی کرونا، اقامه نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت در این شهرستان غیر ممکن است.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به عدم تغییر وضعیت شهرستان جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا و قرار داشتن آن در وضعیت نارنجی، نماز جمعه روز 31 اردیبهشت در این شهرستان اقامه نمی شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: اقامه نماز جمعه در شهرستان جهرم به دلیل شرایط کرونایی در هفته های گذشته نیز غیر ممکن بوده و در صورت تغییر وضعیت به زرد امکان برپایی نماز جمعه در هفته های آینده امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس، نماز جمعه در شهرهایی با وضعیت زرد و آبی اقامه می شود، عنوان کرد: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، شهرستان های  زرین دشت، خنج، گراش، قیروکارزین، سروستان، سرچهان، بوانات، پاسارگاد، رستم در وضعیت زرد هستند و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

حجت الاسلام دستداده در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود و عدم اقامه نماز جمعه در جهرم، برنامه «سخن جمعه» با بیان حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم در فضای مجازی و خبرگزاری ها منتشر می شود.

کد خبر 1058393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha