دین، مذهب و اعتقاد کشور ما را نجات داده است

آیت الله ناصری با اشاره به اهمیت توجه به دین و اعتقادات در پروژه های مختلف گفت: دین، مذهب و اعتقاد کشور ما را نجات داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی شش پروژه بزرگ موسسه کوثر در مجتمع کاریزبوم گفت: فلسفه وجودی کاریزبوم در جهت تامین منابع انتقال آب بوده است که برای تامین بودجه آنها تدبیری شده تا درآمد داشته باشند و هزینه های آن تامین شود.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ارتباط با مشکلات جنبی در جامعه مانند سلامت، تفریح، فرهنگی، نشاط و سلامت جامعه گام برداریم.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه های این مرکز، ایجاد مراکز فرهنگی است که امیدواریم این هدف نیز دنبال شود و مکانی برای فعالیت های فرهنگی باشد.

 

آیت الله ناصری یزدی گفت: ما می دانیم که باید آخرت را اینجا درست کنیم و این اقدامات می تواند باقیات الصالحاتی برای ما باشد.

 

وی ادامه داد: ما باید در نظام اسلامی به نحوی حرکت کنیم که به اهداف غایی و خداوند متعال برسیم  و حرکتی به سوی کمال و تعالی باشد.

 

امام جمعه یزد با اشاره به گام های مجتمع کاریزبوم یزد گفت: این مرکز باید مکانی باشد که انسان را به سمت کمال سوق دهد و این حرکت می تواند حرکت خوبی باشد.

 

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: این مکان (کاریزبوم) باید بستر سازی برای تعالی انسان داشته باشد و مکانی باشد که بتوان در این مسیر حرکت کرد.

 

وی گفت: دین مروج فرهنگ، نشاط، سلامت و رساندن انسان به خدا است و خواسته استکبار جهانی جدایی از دین است و ما باید در این مسیر موثر عمل کرده و در جهت رشد و کمال حرکت کنیم.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: در یزد میتوانیم با مدیریت آب ها به بهترین نحو برنامه ریزی داشته باشیم و باید در فکر رشد باشیم.

 

آیت الله ناصری یزدی گفت: این منطقه کاریزبوم باید مکانی برای آموزش و تربیت متخصصان دانش بنیان باشد و مکانی برای تربیت افراد دیندار و خدمت گذار به مردم باشد.

 

وی بیان کرد: ما در مقابل دشمنان و استکبار ایستاده ایم تا جایی که آنها اقرار به ناتوانی کرده اند.

 

امام جمعه یزد گفت: کشور ما را دین و مذهب و اعتقاد نجات داده است.

 

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: کار خوب زمانی ارزشمند است که در کنارش سعادتمند کردن انسان ها باشد.

کد خبر 1058406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha