آغاز ثبت نام نامزدهای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس از اول خرداد

فلاح نیا گفت: ثبت نام نامزدهای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس از اول خرداد آغاز خواهد شد و تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر فلاح نیا»، امروز (پنج شنبه 30 اردیبهشت) در نشست مجازی با خبرنگاران از آغاز ثبت نام نامزدهای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خبر داد و گفت: برای برگزاری این انتخابات در استان فارس در حال برنامه ریزی و اجرایی کردن فرآیند این انتخابات هستیم.

رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس افزود: در حال حاضر، هیئت های نظارت و اجرایی این انتخابات نیز تشکیل شده و جلسات هیئت اجرایی انتخابات برای فراهم کردن مقدمات انتخابات به طور منظم با حضور اعضای این هیئت تشکیل می شود.

وی اضافه کرد: ثبت نام نامزدهای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس از اول خرداد آغاز خواهد شد و تا 31 خرداد ادامه خواهد یافت.

فلاح نیا با اشاره به تاریخ برگزاری این انتخابات اعلام کرد: انتخابات در آخرین هفته شهریور و یا نخستین جمعه مهر برگزار خواهد شد و شرایط انتخاب شوندگان اعضای هیئت مدیره در سایت سازمان نظام مهندسی فارس به آدرس www.fceo.ir منعکس شده و محل ثبت نام، دبیر خانه مبحث 22 مقررات ملی ساختمان در اداره کل راه و شهرسازی فارس در بلوار «ستارخان» است.

کد خبر 1058410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha