آغاز رزمایش ۲۳ هزار نفری بسیج سازندگی/ ۶۳۰۰ بسته معیشتی توزیع می شود

سردار شاهوارپوربا اشاره به توزیع بیش از ۶ هزار ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش ۲۳ هزار نفری بسیج سازندگی گفت: این طرح در راستای پشتیبانی از طرح شهید قاسم سلیمانی برای مبارزه با فقر راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (پنج‌شنبه 30 اردیبهشت) در رزمایش 23 هزار نفری سازمان بسیج سازندگی استان خوزستان که در حوزه بسیج شهید تندگویان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد اظهار کرد: در این رزمایش 116 هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت خانواده های نیازمندان در حال توزیع است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در رزمایشی بیش از 6 هزار 300 بسته معیشتی توزیع می شود افزود: این طرح در راستای پشتیبانی از طرح شهید قاسم سلیمانی برای مبارزه با فقر راه اندازی شده است.

 

وی از حضور بیش از 23 هزار بسیجی جهادگر در این رزمایش خبر داد و اضافه کرد: در این گرمای تابستان خوزستان بسیاری از وسایل سرمایشی نیازمند تعمیر و بازسازی هستند، این طرح علاوه بر اهواز در سایر شهرهای خوزستان نیز آغاز می شود.

 

در پایان این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین کشور رزمایش 23 هزار نفری بسیج سازندگی خوزستان را با رمز «یا علی بن ابی طالب» آغاز کرد.

 

کد خبر 1058448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha