تا آزادسازی کامل قدس در کنار مردم غزه هستیم

سردار سلیمانی گفت: ما به مردم غزه اعلام می کنیم تا رهایی و آزادسازی کامل قدس در کنار آنها خواهیم بود و امیدواریم هرچه سریع‌تر این فتح بزرگ صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار غلامرضا سلیمانی» امروز (پنج‌شنبه 30 اردیبهشت) در رزمایش 23 هزار نفری سازمان بسیج سازندگی استان خوزستان، ضمن گرامیداشت سالروز آغاز عملیات الی بیت المقدس اظهار کرد: باید عنوان کنیم که هدف قاطع این عملیات آزادسازی خرمشهر و هدف میان مدت آن آزادسازی قدس بود.

 

فرمانده بسیج مستضعفین کشور افزود: در این زمان که یاد و خاطره آن عملیات بسیار غرورآفرین را گرامی می داریم نبرد افتخار آمیزی در سرزمین های اشغالی برای آزادسازی قدس در حال انجام است و صدای شکستن استخوان های پوسیده رژیم صهیونیستی شنیده می شود.

 

وی با بیان اینکه مردم فلسطین و کرانه باختری برای نابودی این رژیم منحوس جا در گام های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای بازپسگیری قدس گذاشتنه اند اضافه کرد: باید اعلام کنیم که اهداف راهبری انقلاب اسلامی در حال محقق شدن هستند و قطعا فرد فرد مردم ایران در ثواب این جهاد بزرگ شریک هستند.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جسم های ما در ایران و قلب های ما در غزه و فلسطین اشغالی می تپد تصریح کرد: ما به مردم غزه اعلام می کنیم تا رهایی و آزادسازی کامل قدس در کنار آنها خواهیم بود و امیدواریم هرچه سریع‌تر این فتح بزرگ صورت گیرد.

 

وی عنوان کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا که همه جهان را فراگرفته با تدبیر مقام معظم رهبری یکبار دیگر وحدت ملی و انسجام حداکثری هماند دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید و مردم در کنار یکدیگر این درد بزرگ را التیام بخشیدند.

 

فرمانده بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در سال گذشته در رزمایش کمک های مومنانه 850 هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت خانواده های نیازمندان توزیع شد ابراز کرد: مرحله جدید کمک های مومنانه از ماه مبارک رمضان آغاز شد و در سال جاری نیز حجم قابل توجهی از بسته های معیشتی و تامین جهیزیه نیز توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به رزمایش 23 هزار نفری بسیج سازندگی اذعان کرد: تلاش 23 هزار بسیجی برای کمک به مردم خوزستان با اجرای طرح تعمیرات وسایل سرمایشی در این گرمای طاقت فرسا اقدام ستایش برانگیز است و این یک حرکت جهادی مبتنی بر محوریت جوانان در کشور است.

 

سردار سلیمانی با اعلام اینکه این سازمان حامی و پشتیبان این اقدامات است یاد آور شد: از همه مردم شریف ایران در جهت همکاری با سپاه صمیمانه سپاسگذار هستیم.

 

کد خبر 1058451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha