سنندجی‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم شهر سنندج با حضور در مسجد جامع این شهر با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی را محکوم کردند و حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ایرانی‌های آزاداندیش و انسان دوست از گذشته‌های دور تا به امروز هر جا سخن و حرفی از ظلم و ستم بوده در برابر ظالمان ایستاده‌اند و حامی مستضعفان بوده‌اند.

 

ظلم‌های کشورهای غربی را به دوش کشیده‌اند اما هرگز در برابر توطئه‌های آنها قامت خم نکرده و دسیسه‌های دشمنان را برملا و آنها را مایوس کرده‌اند.

 

سال‌هاست ایران در برابر دشمنان ایستاده و از مردم کشورهایی مانند فلسطین مظلوم حمایت می‌کند.

 

این بار رژیم صهیونیست با کودک کشی و جنایات فاحشی دیگر چهره منحوس و ظالمانه خود را به جهانیان نشان داد و طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی ۱۰ روز گذشته از آغاز حملات پی در پی اسرائیل به غزه، ۶۴ کودک، ۳۸ زن و ۱۷ سالخورده شهید شدند.

 

مردم آزاده‌خواه و مسلمان ایران این جنایات رژیم غاصب را با تجمع و بیانیه‌های مختلف محکوم کرده‌اند و امروز مردم شهرستان سنندج نیز با حضور در مسجد جامع با شغار مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم غزه و فلسطین اعلام و جنایات رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کردند.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین، اعلام کرد: حضور مردم سنندج و اعتراض آنان به جنایات رژیم صهیونیستی نشانه حمایت از مردم مظلوم است و بی‌شک در دنیایی که دست ناپاک اسراییل و استکبار برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین جامعه و مذاهب اسلامی آشکار شده است، همه باید متحد شده و در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام بایستیم.

 

ماموستا فایق رستمی خواستار بیداری مسلمانان و حاکمان کشورهای اسلامی در برابر ظلم اسراییل برای دفاع از مردم فلسطین شد و بیان کرد: رژیم صهیونیستی برای نابود کردن زیرساخت‌های اقتصادی کشورهای اسلامی در تلاشند و همه بایددر برابرشا بایستند چراکه در صورت سکوت جامعه اسلامی، اسراییل برای جنایت‌های بیشتر جسورتر می‌شود.

 

وی اسلام را دین برادری، شفقت، صلح و دوستی برشمرد و گفت: مسلمانان باید طبق فرموده خداوند در قرآن، مدافع مظلومان و محرومان باشند، و دیگر جایز نیست در برابر ظلم رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه و فلسطین سکوت پیشه کنیم.

 

امام جمعه سنندج دشمن‌شناسی و اتحاد و یکپارچگی را لازمه پیروزی مردم فلسطین دانست و یادآور شد: موضوع فلسطین مسئله‌ای جهانی و فارغ از هرگونه اعتقاد و باور است و  رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن نشان دادند که ادعایشان مبنی بر داشتن تمدن و پیشرفت در قرن ۲۱، توخالی است.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه مردم فلسطین چشم انتظار کمک‌های جامعه اسلامی و اتحاد آنان در برابر رژیم صهیونیستی هستند، اضافه کرد: همه ما باید با تمام توان از آنان دفاع کنیم.

 

مردم شهر سنندج در پایان این تجمع، ضمن به آتش کشیدن پرچم اسراییل و در دست گرفتن پرچم ایران، همصدا شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

 

 در این مراسم بیانیه‌ای قرائت شد و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز جنایات رژیم صهیونیست را محکوم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1058464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha