باید از موقعیت‌های اجتماعی در راستای خدمت به مردم استفاده شود 

آوایی با بیان اینکه از موقعیت های اجتماعی می‌توان در راستای خدمت مردم و رفع مشکلات آنها استفاده کرد گفت: مناسبات اجتماعی اگر همراه با خدمت صادقانه نباشد ارزشی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید علیرضا آوایی» صبح امروز (پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت) در آیین کلنگ‌زنی مرکز جراحی های محدود نخبگان سلامت و افتتاح کارخانه قند اورنج دزفول اظهار کرد: یکی از لذت های بزرگ دنیایی خدمت به مردم است و توفیق چنین اقدامات ارزشمندی از سوی خداوند نصیب هر کسی نخواهد شد.

 

وزیر دادگستری افزود: باید از موقعیت های اجتماعی در راستای خدمت به خلق خداوند به رفع مشکلات و دغدغه های مردم استفاده شود و به بهترین شکل ممکن مشکلات مردم را شناسایی و در جهت حل آنها تلاش کرد.

 

وی تصریح کرد: کسی که به وسیله مال حرام مال اندوزی می کند هنر چندانی نکرده بلکه هم دنیا و هم آخرت خود را تباه ساخته اما هنرمند واقعی کسی است که با انجام کارهایی نظیر مراکز درمانی جهت حل مشکلات مردم و همچنین ایجاد واحدهای صنعتی جهت اشتغال جوانان باعث و سود و منفعت آن به مردم برسد و خداوند به چنین افرادی رزق و روزی بیشتری خواهد داد.

 

آوایی ابراز کرد: مناصب اگر همراه با خدمت صادقانه، با اخلاص، بی ادعا و جهادی نباشد هیچ ارزشی ندارد لذا بهترین راه خشنودی خداوند خدمت به مردم است.

 

«سید احمد آوایی» نیز عنوان کرد: از ۱۰ سال پیش احداث مرکز جراحی نخبگان سلامت در دزفول مطرح بود اما متاسفانه روند اداری و اخذ مجوز این پروژه با گره های فراوانی مواجه شد که خوشبختانه طی مدت اخیر این مشکلات برطرف و عملیات اجرایی این طرح از امروز آغاز شد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح باید هرچه سریع‌تر پیش برود و احداث شود اذعان کرد: انجام طرح‌های درمانی می‌تواند دزفول را تبدیل به قطب بهداشت و درمان جنوب غرب کشور تبدیل کند کما اینکه مراکز درمانی دزفول علاوه بر مردم دزفول به ساکنان شهرهای شمالی خوزستان و استان‌های همجوار خدمات رسانی می‌کنند.

 

وی تاکید کرد: حتی یک روز نیز نباید عملیات احداث این مرکز جراحی متوقف شود لذا همه مسئولان باید در رفع موانع احداث آن تلاش کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس در خصوص کارخانه قند اورنج دزفول نیز خاطر نشان کرد: اینگونه واحدهای صنعتی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارند.

 

وی بیان کرد: اشتغال باعث افزایش امنیت می‌شود و باید برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری موانع پیش روی سرمایه گذاران در حوزه صنعت برداشته شود.

 

آوایی همچنین در خصوص وضعیت شهرک‌های صنعتی دزفول گفت: شهرک‌های صنعتی علاوه بر افزایش ظرفیت تولید در بحث اشتغالزایی نقش داشته اما متاسفانه برخی در این شهرک‌های صنعتی زمین دریافت کرده اما اقدامی در جهت راه اندازی واحد تولیدی نکرده‌اند لذا باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.


«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» نیز تصریح کرد: دزفول در بسیاری از حوزه ها از جمله کشاورزی، بهداشت و درمان و اقتصاد نه تنها نیاز شهرستان را برطرف می کند بلکه بخشی از بار استان و کشور را نیز به دوش می کشد.

 

امام جمعه دزفول یاد آور شد: اگر این وحدت و همدلی تداوم یابد دزفول به سرعت پیشرفت خواهد کرد.

 

کد خبر 1058495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha