همه باید در مسیر آرمان های امام راحل، نظام و انقلاب حرکت کنیم

کلانتری صداقت و خدمت صادقانه را هنر مدیران دانست و گفت: همه وظیفه داریم و ملزم هستیم تحت هر شرایطی و با هر گرایشی در مسیر آرمان های امام راحل، نظام و انقلاب حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امانتداری، بی طرفی، سلامت و امنیت چهار اصل مهم در برگزاری انتخابات است که مجریان و مدیران باید به آن پایبند باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به امید در روند تایید صلاحیت ها برای رقابت بالا در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و نماینده مجلس شورای اسلامی در گچساران و زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: اکثر دستگاه های اجرایی تخصصی است و دستگاه های سیاسی شان خود را در انتخابات حفظ کنند.
 

وی تاکید کرد: اگر مدیری بخواهد به قانون جمهوری اسلامی خیانت کند، به مقام ارشد کشوری برای عزل و به مقامات امنیتی برای درج در پرونده اعلام خواهد شد.
 

کلانتری صداقت و خدمت صادقانه را هنر مدیران دانست و گفت: همه وظیفه داریم و ملزم هستیم تحت هر شرایطی و با هر گرایشی در مسیر آرمان های امام راحل، نظام و انقلاب حرکت کنیم.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران باید جایگاه و شخصیت خود را حفظ کنند، افزود: مدیران استانی و شهرستانی تا روزی که هستند به شایستگی عمل کنند و با عزت باشند.
 

وی به بی طرفی کامل مدیران در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تاکید کرد و گفت: هر مدیری که علاقه مند به فعالیت برای کاندیدای خاص خود می باشد، مردانگی کند و استعفا کند.
 

کلانتری با بیان اینکه، در عرصه انتخابات کوچک ترین مسئله در ذهن من به لحاظ سیاسی وجود ندارد و رسالت ما بی طرفی کامل و امانتداری است، گفت: ما با خدای خود معامله می کنیم و هیچ نیازی نداریم کاندیدایی از ما خوشش بیاید.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات راه امام (ره)، فرامین رهبری و قوانین ریل کار ما بوده و باید در مسیری که شهدا از ما ناراضی نشوند، حرکت کنیم. 

کد خبر 1058505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha