کمک به مددجویان از تامین جهیزیه ۱۳۰۰نوعروس تا توزیع۵۹۵هزار پرس غذای گرم درماه رمضان

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تامین جهیزیه مددجویان یکی از خدمات کمیته امداد درراستای ترویج ازدواج است، گفت: با مشارکت خیران و تعامل موسسات خیریه حضرت رقیه(س) شهر مقدس قم تعداد ۱۳۰۰مددجو (نوعروس نیازمند)روانه خانه بخت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، امروز(۳۰اردیبهشت) در نشست با«کمال علیپور» نماینده مردم شریف قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان کمیته امداد با همدلی و وفاق خصوصا در شرایط کنونی که با توجه به شیوع کرونا کسب و کار ها با رکود و تعطیلی مواجه اند به نیازمندان خدمات ارائه می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: سیاست راهبردی کمیته امداد، توانمندسازی و رسالت این نهاد خدمت به نیازمندان در حوزه های مختلف است و این نهاد با تاسی از سیره انبیا و اولیا و اوصیا به نیازمندان کمک می کند.

 

وی به توزیع۵۹۵هزار پرس غذای گرم درماه رمضان درقالب آشپزخانه اطعام مهدوی اشاره و تصریح کرد: کارکنان این نهاد در هر شرایطی به خدمت رسانی نیازمندان می پردازند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه در بخش اشتغال صد درصد اعتبارات با همکاری بانک های عامل جذب شد و در سال گذشته رتبه سوم اشتغال کشور را کسب کردیم،  افزود: در بخش فرهنگی هم اقدامات خوبی صورت گرفته است و به تمامی دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت، با کمک خیران تبلت اهدا شده است.

 

وی در مورد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: تا سقف ۱۰میلیون تومان وام کارگشایی پرداخت می شود و با مشارکت و حمایت خیران و سپرده گذاری آنها  در این صندوق می توان کمک های شایانی به مددجویان داشت.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تامین جهیزیه مددجویان یکی از خدمات کمیته امداد درراستای ترویج ازدواج است،گفت: با مشارکت خیران و تعامل موسسات خیریه حضرت رقیه(س) شهر مقدس قم تعداد ۱۳۰۰مددجو (نوعروس نیازمند)روانه خانه بخت شدند.

 

وی در مورد طرح ایران مهربان گفت: سه هزار نفر از ایتام و ۸۹۰۰نفر از فرزندان طرح محسنین از حمایت های مادی و معنوی حامیان برخوردارند و در تلاشیم تا با کمک خیران سرانه ایتام را افزایش دهیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در تلاشیم تا در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، با دیدگاه بلند، اقدامات مطلوبی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان ارائه دهیم .

 نماینده مردم شریف قائم شهر، جویبار، سیمرغ،سوادکوه، سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از ارائه خدمات کمیته امداد به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی گفت: خدمت به محرومین و کره گشایی از مشکلات آنها، توفیق بزرگی است.

 

 «کمال علیپور» گفت: این نهاد با ارائه طرح های اشتغال به مددجویان و آموزش های لازم ، آنها را به خودکفایی رسانده و امید و خودباوری را در آنها به وجود می آورد.

 

وی بیان کرد: با همدلی و وفاق می توان به نیازمندان کمک های شایانی داشت.

کد خبر 1058508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha