افزایش ظرفیت تزریق واکسن کرونا در کشور تا نیمه سال جاری

زارع گفت: تزریق واکسن کرونا در نیمه سال شرایط بهتری یافته و ظرفیت آن افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «ارسلان زارع» عصر امروز(پنجشنبه، 30اردیبهشت) در بازدید از مراحل تولید فیلم سینمایی «رفاقت اورژانسی» در بیمارستان رسالت ماسال اظهار کرد: این کار ارزشمند در خصوص بیماری کرونا به عنوان یک فیلم سینمایی در استان و ماسال تولید می شود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ساخت این فیلم از جهاتی با استان ما سنخیت دارد افزود: گیلان از جمله استان هایی بود که پیش از سایر استان ها درگیر این بیماری منحوس شد.

 

وی با بیان اینکه در طول 15 ماه گذشته مردم و خصوصا کادر درمان با تلاش ها و همکاری های خوبی که داشتند، سبب شدند تا کمترین آسیب ها را شاهد باشیم گفت: امروزه استان گیلان در شرایط زرد به سر می برد و انتظار می رود این شرایط بهتر شود.

 

زارع با بیان اینکه 28 خرداد شاهد بزرگترین رویداد سیاسی اجتماعی یعنی انتخابات هستیم تصریح کرد: امید است وضعیت کرونایی کشور روز به روز بهتر باشد.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تزریق واکسن در نیمه سال در کشور شرایط بهتری یافته و افزایش پیدا می کند خاطرنشان کرد: بعد از تزریق واکسن و وضعیت بهتر کشور، فعالیت ها طبق روال عادی آغاز به کار می کنند.

 

وی با تشکر از عوامل فیلمبرداری این فیلم سینمایی و حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد؛ این اثر ماندگار برای همیشه در تاریخ سینمای ایران مانا باشد.

کد خبر 1058509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha