انتخاب شایسته در گرو بصیرت مردم در انتخابات است

سردار نظری گفت: بصیرت باعث حضور هوشمندانه و آگاهانه در انتخابات می شود و نتیجه ای که رقم می خورد، به نفع مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار « یعقوبعلی نظری» امروز پنج شنبه (30 اردیبهشت) در همایشی که با رویکرد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و بررسی راهکارهای رسانه ای برگزار شد؛ بیان کرد: نقش ما در انتخابات کمکی است و مسئولیت مستقیم در هیچ موضوعی نداریم ولی از نظر کمک هم در ارتباط با سلامت و هم با امنیت انتخابات و مشارکت در انتخابات موظفیم به دستگاههای مربوطه کمک کنیم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان اینکه مسئولیت امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتطامی است اما ما در ارتباط با امنیت عمومی و امنیت صندوق قریب به ۱۱ هزار نفر را در اختیار نیروی انتظامی قرار دادیم؛ افزود: در ارتباط با مشارکت، دستگاههای مختلف وظیفه دارند مردم را نسبت به این وظیفه دینی و ملی با بیان شاخص های عمده مبتنی بر دیدگاه ولایت کمک کنند تا مردم انتخاب شایسته داشته باشد.

 

وی در خصوص برخی نظرسنجی از حضور کم رنگ مردم در انتخابات اظهار داشت: ما بر خلاف نظرسنجی ها امیدوار هستیم و موصوع امید و امیدواری مردم در این شرایط بسیار حایز اهمیت است تا آنها پای صندوق های رای حاصر شوند.

 

سردار نظری بیان کرد: منظور از امید به مردم یعنی آنچه را که وجود دارد به مردم نشان دهیم نه اینکه امیدواری بر خلاف واقعیت به مردم بدهیم. بیگانگان تلاش می کنند مردم پیشرفت ها و اتفاقات خوب را نبینند لذا ما باید این ها را برای مردم بازگو کنیم و یا ابزاری که باعث شده زاویه دید مردم تغییر کند را ما برای مردم بازگو کنیم و در حوزه اقتصادی مولفه های اقتصادی زیادی وجود دارد که باید برای مردم این مولفه ها بیان شود.

 

وی با بیان اینکه تفاوت انتخابات در نظام اسلامی با سایر نظام ها در انتخاب آگاهانه است؛ افزود: بصیرت در انتخابات باعث حضور هوشمندانه و آگاهانه می شود و نتیجه ای که رقم می خورد، به نفع مردم است.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی برخی از مشکلات پیش روی کشور را ناشی از سوء مدیریت ها دانست و بیان کرد: در کشور ما ظرفیت و در کنار آن نیاز وجود دارد اما این طرفیت به رفع نیاز تبدیل نمی شود که مدیر متهم آن است.

 

وی با بیان اینکه صحنه انتخابات با ضابطه، مقررارت، مدیر و .. باید درست رقم بخورد؛ گفت: انتخابات در نظام ما با سایر کشورها تفاوت زیادی دارد و نباید اهداف و نگاه راهبردی انتخابات را فراموش کنیم و برای شرکت مردم در انتخابات اول باید با ابزارهای در اختیار، دعوت عمومی کنیم، در ادامه دعوت خانه به خانه و بعد دعوت نفر به نفر که مهمترین است را انجام دهیم.

 

سردار نظری در پایان اظهار داشت: اقدام کننده ماییم ولی تعیین کننده خداوند است و بقیه را باید به خدا بسپاریم.

 

کد خبر 1058512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha