نرخ بیکاری در فارس طی مدت ۷ سال به هفت و هشت دهم درصد رسیده است

رحیمی با اشاره به اینکه وجود صنایع متعدد در این شهرستان باعث شده نرخ بیکاری کمی در این شهرستان وجود داشته باشد، گفت: در این هفتمین سال نرخ بیکاری از ۱۶ و نیم به حدود هفت و هشت دهم رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 30 اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه پروژه های شهری، شهرداری زرقان، گفت: در آستانه خرداد پر از حماسه هستیم که سوم خرداد آن مورد توجه و افتخار مردم و نظام اسلامی است که آزادی خرمشهر را به ارمغان آورد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه یاد و نام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل (ره) را گرامی می داریم، افزود: تلاش مسئولین شهری زرقان به بار نشسته است و شهروندان از این تلاش ها بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زرقان با داشتن مردمی متدین زبانزد مردم کشور بوده اند، اظهار کرد: مردم این شهر با روحیه تدین توانسته اند نام این شهرستان را گرامی بدارند.

رحیمی با اشاره به اینکه وجود صنایع متعدد در این شهرستان باعث شده نرخ بیکاری کمی در این شهرستان وجود داشته باشد، اظهار کرد: در این هفتمین سال نرخ بیکاری از 16 و نیم به حدود هفت و هشت دهم رسیده است.

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که توسعه صنایع باید الزامات زیست محیطی را مد نظر قرار دهد، افزود: فعالیت های افتتاح هفت پروژه که با اعتبار 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ما مردم سالاری دینی که خواست مردم در انقلاب بوده است، را اجرا کردیم و امروز با حضور در انتخابات آن را استمرار دهیم، اضافه کرد: قوه مجریه خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده است و در این ایام کرونا هم دولت تلاش های زیادی انجام داده است.

کد خبر 1058538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha