اعتمادسازی در مقابله پروژه ایجاد ناامیدی دشمن

پروژه ایجاد ناامیدی دشمن برای افزایش مشارکت در انتخابات امسال از سال پیش رقم خورده و تنها با اعتمادسازی این توطئه نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حرکت قطار انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته همواره مورد حجمه و توطئه دشمن قرار گرفته و هر سال نیز نوع و مدل آن متفاوت شده است.

 

تغییر چهره و روش های دشمنان برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی گوناگون بوده اما هدف یکی بوده و باید آن را شناخت تا در مقابله با آن موفق باشیم.

 

انتخابات 1400 ریاست جمهوری ایران یکی از مهمترین اهداف دشمن برای شکست انقلاب اسلامی است و آنان در اتاق فکر خود تمام توان و انرژی خود را برای القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام بکار گرفته و روش های مختلفی را ارائه داده اند و از درون نیز به واسطه منافقین داخلی برنامه ریزی خاصی انجام داده اند.

 

تفرقه درونی کشور هم فرصتی برای برنامه دشمنان شده اما نگرانی و دلسوزی بسیاری از مسئولان و مردم سعی بر این شده که بر این تبل آنچنان تاخته نشود اما به هر حال دشمن در تلاش است و ما نیز باید به اندازه و سهم خود نقش آفرینی کنیم.

 

وقتی دشمنان ناکارآمدی نظام را در شرایط سخت اقتصادی و دوران کرونا نشان می دهند و با بزرگ نمایی مشکلات همواره سعی بر اثبات این موضوع داشته اند، پس باید اقدام اساسی صورت بگیرد و اقدامات و دستاوردهای این روزها را نیز نشان داد.

 

نمایش واقعیت ها هدفی جز اعتمادسازی نخواهد داشت و همین راهبرد فرصتی برای برون رفت از مشکلات و تحقق برنامه هدفمند و پاسخ به توطئه ها و تفکرات آنان خواهد بود.

 

این اعتمادسازی نیازمند وحدت نیز هست چرا که نباید در شرایط انتخاباتی رقبا با تخریب همدیگر ناکارآمدی را به مردم نشان دهند بلکه باید برنامه های خود را تبیین و برای پیشرفت بیشتر مردم را امیدوار کنند.

 

*تفرقه افکنی دشمن برای القای ناامیدی

 

ایجاد تفرقه بین احزاب و گروه های سیاسی قادر خواهد بود دشمنی ایجاد کند تا آنکه در این میدان بدبینی نسبت به مسئولان نظام و مدیریت کشور ایجاد شود.

 

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش این موضوع را یک نکته مهم برشمرد و گفت: دشمن به دنبال ناامیدی مردم و دلسردی برای حضور در این عرصه است.

 

حجت الاسلام «حسن پرورش عمارت»  با بیان اینکهشایعه پراکنی و تهمت زنی و ایجاد شبه را برای اهداف خود بکار گرفته تصریح کرد: باید مراقب این شگرد دشمن باشیم که در مسیر آن قرار نگیریم و تبلیغات انتخاباتی فرصتی برای تخریب نباشد.

 

وی بر جلب اعتماد عمومی تاکید کرد و یادآورشد: مدیر لایق قادر به اعتمادسازی و بیان واقعیت ها هست و تبیین این دستاوردها ضرورت دارد تا مردم نیز واقعیت ها را ببینند.

 

*مراقب توطئه دشمن باشیم

 

استاد علوم سیاسی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه آمریکا در شرایط سخت امروز کشور با القای ناکارآمدی نظام به دنبال اهداف خود است، تصریح کرد: مراقب توطئه دشمن باشیم و در مسیر آن قرار نگیریم.

 

«حسین مسعود نیا» ادامه داد: و تبلیغات سو همراه با  بزرگ نمائی مشکلات از برنامه های آن ها دشمن است و اگرچه برخی از مشکلات وجود دارد اما اینگونه نیست که هیچ کاری هم نشده است.

 

وی ادامه داد: بهترین و مهمترین راهبرد برای نقش برآب سازی تئوری دشمن اعتمادسازی است و این همت مسئولان است که باید مراقب توطئه ها باشند.

 

*اعتماد خود را از دست ندهیم

 

ناملایمتی ها و مشکلات زیادی بر مردم ایران خصوصا در این سال ها تحمیل شده اما اینگونه نبوده که همه چیز را فراموش کنیم، بلکه با اعتماد به عملکردها به توسعه و خدمت رسانی بیشتر کمک کنیم.

 

مدیران زیادی در کشور هستند که به مردم خدمت می کنند و اگر جامعه نیز در تحقق اهداف سازمانی و توسعه کشور کمک کنند حتما شاهد پیروزی و دستاوردهای خوبی خواهیم بود.

 

اعتماد خود را با القای ناکارآمدی ها از بین نبریم و به پیشرفت کشور کمک کنیم.

کد خبر 1058560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha