حوزه های علمیه در ترویج فرهنگ مقاومت نقش مهمی ایفا می کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون و آزادی قدس شریف گفت: مساجد، حوزه های علمیه و هیات های مذهبی به ویژه مبلغان و روحانیون در ترویج فرهنگ مبارزه با رژیم صهیونیستی نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «غیاث الدین بهزاد قاسمی» در حاشیه برگزاری اجتماع بزرگ با عنوان غزه نماد مقاومت به خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان و محکومیت اقدامات ددمنشانه صهیونیسم و اتفاقاتی که اخیرا در فلسطین اشغالی صورت گرفته از اهداف برگزاری تجمع غزه نماد مقاومت است.


مسئول برگزاری اجتماع بزرگ حوزویان، مسجدی ها و هیئتی ها افزود: این حرکت در مرحله شهید هرندی صورت گرفته است. به رغم اینکه فعالیت های فرهنگی زیادی در مناطق مختلف کشور انجام داده ایم اما به دلیل ضعف فرهنگی در این محله تصمیم گرفتیم تا این تجمع را در محله هرندی برگزار کنیم که استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

 

وی یادآور شد: ائمه جماعات و طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسینی فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون و آزادی قدس شریف در اجتماع بزرگ غزه نماد مقاومت حضور داشتند و این اجتماع با استقبال پرشور مردم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «احمد حسینی فلاحی» در این مراسم به نقش مساجد، حوزه های علمیه و هیات های مذهبی به ویژه مبلغان و روحانیون در ترویج فرهنگ مبارزه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: با تلاش مردم فلسطین و تقویت روحیه مبارزه شاهد شکست اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون و آزادی قدس شریف افزود: تقویت مبارزه با رژیم صهیونیستی و جریان سازی فرهنگ مقاومت می تواند به ارتقا روحیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین کمک کند و باعث تضعیف رژیم غاصب اسرائیل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین «کارخانه» استاد حوزه نیز با اشاره به نقش  مساجد، حوزه های علمیه و هیات های مذهبی در مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت: حوزویان در سراسر کشور در صف مبارزه هستند.

 

 

 

 

اجتماع بزرگ با عنوان غزه نماد مقاومت در محله شهید هرندی توسط شورای فرهنگی مسجدالاقصی و با همراهی مساجد محله هرندی و با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره)، گردان ۴۰۳ امام علی (ع) تیپ امنیتی آل محمد (ص)، شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۱۲ و فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در مجلس برگزار شد.

 

اجرای سرود مقاومت، راهپیمایی از مسجد الاقصی تا مسجد جوادالائمه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

کد خبر 1058570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha