جهان حکمت صبر و خویشتنداری ایران برای اقدام و عمل در زمان مناسب را به خوبی دریافته است

امام جمعه ریگان گفت: امروز اولین بار جهان به اقتدار ایران پی برده و حکمت صبر و خویشتنداری ایران انقلابی برای اقدام و عمل در زمان مناسب را به خوبی دریافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ریگان، حجت الاسلام حبیب رضازاده جمعه (31 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، به مناسبت های مهم پیش رو اشاره کرد و بیان کرد: آمریکا الان 40 سال دشمن است و فرقی هم بین اوباما، کلینتون، ترامپ و بایدن نیست بنابراین به آمریکا اعتماد نکنید و در مذاکرات وین به اروپایی ها هم اعتمادی نیست.

 

 

امام جمعه ریگان افزود: این ها پیشرفت ما را نمی خواهند و به ما رحم نمی کنند و تک تک دانشمندان هسته ای ما را شناسایی و آن ها را ترور کردند و به موسسات هسته ای ما هم رحم نکردند.

 

 

وی ادامه داد: در حین مذاکره وین به نطنز ما حمله کردند و ضرر رساندند و این انفعال در مقابل آمریکا یعنی چه؟ اصلاً مفهومی ندارد.

 

 

امام جمعه ریگان اظهار کرد: آمریکا و آمریکایی ها می خواهند استقلال، ناموس، دین، حیثیت، انتخاب اصلح، مدیریت جهادی و عملکرد انقلابی، آبادانی و پیشرفت علمی ما و خون شهدا و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی نباشد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و دلبستگان به آمریکا در داخل کشور بدانند، تار و پود فرش های مساجد ما و پوست، گوشت و خون مردم ما و حنجره هایی که برای دفاع از اسلام سخن می گویند، همه یکصدا فریاد می زنند «مرگ بر آمریکا».

 

 

حجت الاسلام رضازاده گفت: آقایانی که در وین نشسته اند خوب گوش کنند، در تداوم همکاری ها و مذاکراتتان که آمریکایی ها می خواهند تعلیق را به جای لغو تحریم ها جا بزنند و ساختار تحریم ها را کماکان در زندگی روزمره ما ایرانی ها داشته باشند؛ اولاً زمانبند باشند و تاریخ معینی برای پایان آن تعیین شود نه اینکه آنقدر در وین بنشینید تا قبول کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: اگر قبول نمی کنند که تحریم ها یک دفعه برداشته شود همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دیگر دست بردارید و این ها دنبال ضرر هستند و از همان ابتدای انقلاب اسلامی و زمانی که امام(ره) یک انسان پخته کاملی که وارد ایران شد، این ها دنبال ضرر به انقلاب اسلامی بودند و تا الان نیز هستند.

 

 

امام جمعه ریگان بیان کرد: ثانیاً تعهدات تکرارناپذیر و ثالثاً منوط به تعهدات مشخص و معینی از سوی طرف مقابل باشد به گونه ای که حتی با جزئیات کمّی و ادبی مطالبات ایران از رفع تحریم ها برای طرف مقابل قابل تصحیح بشود.

 

 

وی افزود: از قرار معلوم تا به حال و پس از چند هفته مذاکرات مستمر در روند مذاکرات نتیجه ای حاصل نشده و هنوز آمریکا با میدان داری اروپا و کشورهای اروپایی دنبال امتیاز خواهی از ایران اسلامی است.

 

 

حجت الاسلام رضازاده اظهار کرد: مردم به هوش باشند؛ آمریکایی ها با تکرار موذیانه آمادگی برای بازگشت و کشورهای اروپایی هم با رفع اتهام از آمریکا و نیز مقصر خواندن و مقصر جلوه دادن ایران به خصوص مقام عظمای ولایت و مرجعیت مقام معظم رهبری، در ذهن های ما رخنه نکنند و باید این جواب را به این آمریکایی داد « وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ».

 

 

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب نقشه کشیدند و حیله گری و دشمنی کردند؛ خداوند تبارک و تعالی برای حفظ این انقلاب اسلامی و برای حفظ رهبر عزیزمان چاره جویی می کند و خداوند بهترین چاره جویان است.

 

 

 

امام جمعه ریگان به سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و ضمن تبریک محضر همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدا به واسطه این فتح بزرگ بیان کرد: هیچوقت این فتح بزرگ فراموش نمی شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن با همه تجهیزات و سنگرهای بسیار محکم با عِده و عُده بسیار زیاد بود اما خداوند چنان رعب و وحشتی در دلشان انداخت که با اسارت زیادی پا به فرار گذاشتند؛ از بعثی های ملعون به عنوان اسیر در دست رزمندگان اسلام پیروزی معجزه آسا به مدد الهی به وجود آمد.

 

 

حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه امام راحل (ره) فرمودند «مردم ایران ثابت کردند که تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند اما تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را نخواهند داشت» گفت: ملت ایران همیشه در مقابل شدیدترین حملات جهان کفر علیه اصول انقلاب خویش مقاومت کردند.

 

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند «امام (ره) آن وقتی که تنها بود، مبتلا به ترس و یاس نشد و آن وقتی که همه ملت هم یکصدا نام او را فریاد زدند بلکه ملت های دیگر هم به او عشق ورزیدند این بار هم ابراز نکرد و دچار غرور نشد و آن وقتی که خرمشهر به وسیله متجاوزین عراق از دست رفت امام(ره) مایوس نشد و آن وقتی هم که خرمشهر را رزمندگان ما با دلاوری و فداکاری گرفتند امام مغرور نشد و فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

 

امام جمعه ریگان با اشاره به کشتار زنان و کودکان فلسطینی و همبستگی 14 میلیون فلسطینی در داخل فلسطین و در 3 منطقه قدس، غزه و کرانه رود اردن اظهار کرد: حمله 300 موشک و راکت در 20 دقیقه اول به صیهونیست، کابوس دائمی برای صیهونیست ها تبدیل شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امروز اولین بار جهان به اقتدار ایران پی برده و حکمت صبر و خویشتنداری ایران انقلابی برای اقدام و عمل در زمان مناسب را به خوبی دریافته است.

 

 

حجت الاسلام رضازاده اظهار کرد: امروز جهان شاهد مهاجرت معکوس از سرزمین صیهونیست شده و دو و نیم میلیون نفر از ترس موشک و راکت های نیروهای مقاومت در پناهگاه ها زندگی می کنند و ارتش چهارم دنیا بیشترین تلفات را داده است و دو سوم از خاک سرزمین اشغالی زیر آتش است و امروز همه مردم جهان به پا خاستند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی، آسیایی و ایران اسلامی و همه قدرت کلام ولی فقیه در سخنرانی روز قدس را فهمیدند؛ ایشان 10 دقیقه با جوانان عربی صحبت کردند، ترس و دلهره در افسران اسرائیلی افتاده است.

 

 

امام جمعه ریگان در پایان گفت: امروز صدای دلنشین مردم ریگان به گوش جهانیان مخابره می شود؛ اینجا مهد تربیت شدگان مکتب حاج قاسم است و اینجا همه ما حاج قاسم می شویم و دلمان برای مقاومت می سوزد و فریاد بر می آوریم «مرگ بر اسرائیل».

کد خبر 1058628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha