قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به  ۱۰  میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به  ۱۰  میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون  و ۸۰۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون  تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی  به یک هزار و ۸۷۳ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ  یک میلیون و ۱۶ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش، امروز (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۲ هزار و۲۹۹ تومان  رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۷ هزار و ۱۷۲ تومان فروخته شده است.

 

این در حالی است که روز گذشته (پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۱.۳۲ درصد افت به ۱۰,۱۵۶,۰۰۰ ریال رسید. انس جهانی طلا با ۰.۲۵ درصد افت به ۱,۸۶۴.۶۷ دلار رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی با ۴‌.۲۵ درصد افت به ۹۸,۸۴۰,۰۰۰ ریال رسید و هر عدد سکه بهار آزادی با ۱.۵۲ درصد افت به قیمت ۹۹,۴۷۹,۰۰۰‬ ریال رسید و هر عدد نیم سکه با ۱.۷۲ درصد افت به قیمت ۵۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۲.۶۳ درصد افت به قیمت ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۱۲.۵ درصد افت به قیمت ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ رسید. همچنین هر عدد سکه یک گرمی پارسیان با ۱.۳۲ درصد افت به ۱۰,۱۷۶,۰۰۰ ریال رسید.

 

بنابراین گزارش، روز گذشته (پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت) قیمت هر دلار آمریکا با ۱.۶ درصد افت به ۲۲۱,۷۹۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو با ۰.۵ درصد افت به ۲۶۹,۳۲۰ ریال و قیمت هر پوند با ۱.۵ درصد افت به ۳۲۶,۳۲۰ ریال رسید.

کد خبر 1058640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha