حضور گسترده مردم در انتخابات تکرار حماسه فتح خرمشهر است

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: امروز حماسه اقتصادی، تشکیل دولت حزب الهی، حماسه ۹ دی، انتفاضه فلسطین، تشییع پیکر شهید سلیمانی و در نهایت حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تکرار، حماسه فتح خرمشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه شهر عنبرآباد ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: هشتم شوال مصادف با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت است که این‌ یک حرکت وقیحانه بود که در اثر کوته فکری و برداشت انحرافی از دین مبین اسلام توسط این فرقه انحرافی بود.


امام جمعه عنبرآباد افزود: آنچه مایه عبرت برای جهان اسلام است مسئله مهم کج فهمی و برداشت های ناصواب از شعائر الهی است که همواره امت اسلامی را تحت الشعاع قرار داده است و امروز آنها که شریعت را از طریقت جدا می دانند همچون وهابيت، بهائیت، سکولاریسم، اسلام تکفیری و اسلام طالبانی از مصادیق این انحراف هستند که به دنبال نفی آرمان های اصیلی هچون تبعیت از ولی فقیه هستند و ریشه کلیه این تفکرات انحرافی شیطنت های شیطان اکبر و طاغوت اعظم آمریکا و انگلیس است.


وی بیان کرد: امروز انواع انحراف با عنوان این که ما مستقیم با امام زمان(عج) ارتباط داریم و نیازی به ولی فقیه نیست، در جامعه به وجود آمده که این نیز به همان اندازه انحرافات صدر اسلام خطرناک است و مبارزه با این نوع تفکر وظیفه همه ما است.


حجت الاسلام سالاری با اشاره به سوم خرداد روز حماسه، پیروزی و فتح خرمشهر، خاطرنشان کرد: حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ که تبدیل شد به نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران راز آن در حماسه بودن آن بود و امروز حماسه اقتصادی، تشکیل دولت حزب الهی، حماسه ۹ دی، انتفاضه فلسطین، تشییع پیکر شهید سلیمانی و در نهایت حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تکرار، حماسه فتح خرمشهر است.


خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب و پیام سید حسن نصرالله امروز صحنه هولناکی برای صهیونیست ها درست کرده و برای اولین بار حجم وسیع موشک های فلسطینی، گنبد آهنین اسرائیل را درهم شکست و ۲ سوم شهرک های اشغالی قدس زیر آتش فلسطینی ها قرار گرفت.


وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: شرکت در انتخابات و انتخاب دولت انقلابی، تکرار حماسه فتح خرمشهر است.


حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: انتخابات ۲ رکن اساسی دارد؛ اول شرکت حداکثری و دوم انتخاب اصلح است که هر چه میزان مشارکت بالا رود حصار مصونیت انقلاب و نظام بالاتر خواهد رفت.



امام جمعه عنبرآباد در خاتمه از حضور استاندار کرمان و فرماندار عنبرآباد در منطقه جبالبارز جنوبی و تصمیمات خوب ایشان برای منطقه تشکر کردند.


شایان ذکر است؛ در پایان خطبه ها مردم عنبراباد با شعارهای ضد استکباری از انتفاضه فلسطین حمایت کردند.

کد خبر 1058642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha