عقب نشینی اسرائیل در جنگ اخیر حقانیت مقاومت را ثابت کرد

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه شلیک موشک ها از طرف محور مقاومت ترس بر جان مردم و مسئولان این رژیم غاصب انداخته است، گفت: اسرائیل تا دندان مسلح در برابر مقاومت مردم فلسطین از مواضع خود عقب نشینی کرد که این نشان از حقانیت مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 31 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم دریافت علوم دینی را از عرصه های جهاد برشمرده است، گفت: ثبت نام حوزه های علمیه استان آغاز شده و امکانات و فضای مناسبی برای بهره گیری علوم دینی در اختیار جوانان قرار گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران منطقه غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد و افزود: حمله جدید این رژیم با هدف نابودی کامل غزه شکل گرفته و اسرائیل در حملات اخیر بی پروا از انواع سلاح های شیمیایی استفاده می کند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شلیک موشک ها از طرف محور مقاومت به سرزمین های اشغالی ترس بر جان مردم و مسئولان این رژیم غاصب انداخته است، اظهار کرد: اسرائیل تا دندان مسلح در برابر مقاومت مردم فلسطین تسلیم شد و از مواضع خود عقب نشینی کرد که این نشان از حقانیت مقاومت است.

 

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: هرچند فلسطینیان در چند روز گذشته شهدای بسیاری دادند و خانه های آنان تخریب شد اما با آتش بس یکطرفه رژیم صهیونیستی امید و شادی در میان مردم این دیار دیده شد و پاسخ مقاومت خود را گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر حمایت همه جانبه از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل تأکید کرد و ادامه داد: این راهپیمایی ها در حمایت از مقاومت باید ادامه یابد تا شاهد نابودی کامل این رژیم کودک کش باشیم.

 

خطیب جمعه شهرکرد به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از برکات عملیات بیت المقدس بود که رزمندگان در این عملیات بیش از پنج هزار کیلومتر از خاک کشور را آزاد کردند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به 31 اردیبهشت، سالروز ارتحال سید ابوالقاسم دهکردی و روز شهرکرد، خاطرنشان کرد: این مناسبت فرصتی مغتنم برای برنامه ریزی مسئولان در بالندگی شهرکرد با بهره گیری از ظرفیت نخبگان است.

 

کد خبر 1058645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha