حرف زدن از مذاکره در آستانه انتخابات برای فریب اذهان عمومی است

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه حنای حرف زدن دوباره از مذاکره امروز دیگر رنگی ندارد،گفت: حرف زدن از مذاکره و رفع تحریم ها در آستانه انتخابات فقط برای فریب اذهان عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام «محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این بخش با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست فرقه ضاله وهابیت، تفکرات سلفی را باطل و بر هم زننده اتحاد مسلمین دانست و اظهارکرد: اقدامات جنایتکارانه وهابیت و تفکرات سلفی لکه ننگی است که همیشه بر پیشانی مسلمین می ماند.

 

خطیب جمعه اسالم در خطبه دوم نماز جمعه با توجه به پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی در نبرد ۱۱ روزه غزه گفت: امروز این جبهه مقاومت است که معادلات فلسطین را تعیین می کند و رژیم صهیونیستی این بار در چند عرصه مختلف نظامی، امنیتی، رسانه ای و بین المللی شکست خورد و اوج گیری اعتراضات داخلی مهر پایانی بر جنایات این رژیم جعلی خواهد بود.

 

وی در ادامه به موضوع  انتشار نامه سرگشاده ائمه جمعه جمهوری اسلامی به ائمه جمعه جهان اسلام اشاره کرد و افزود: نماز جمعه بر اساس رسالت ذاتی خود که یاور مظلومان و مستضعفان عالم خواهد بود در حمایت از فلسطین عزیز ائمه جمعه جهان اسلام را به یاری فراخواند که همچنان همگی فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام بدانند و از آرمان های قدس شریف حمایت کنند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی فقط به دنبال سرزمین فلسطین نیست چرا که اگر فقط زمین و سرزمین مهم بود دنیا پر بود از زمین های مناسب برای سکونت قوم یهود، و اینکه در بین شهرهای مختلف فلسطین به دنبال قدس و مسجد الاقصی است نشان دهنده این است که آنها به دنبال اهداف شیطانی بزرگتر جهت بازسازی معبد سلیمان و هیکل هستند.

 

وی تصریح کرد: به لطف خدا وعده خدا محقق خواهد شد و طبق آیات قرآن شاهد این خواهیم بود که صهیونیست های جنایتکار از ترس و وحشت خودشان خانه های خود را ویران کرده و آن را ترک خواهند کرد و خداوند مومنان را بر آنها مسلط خواهد کرد.

 

امام جمعه اسالم با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات به تبیین و تشریح معیارهای معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری برای علاج مشکلات کشور پرداخت و گفت: همانطور که معظم له فرمودند؛ راه علاج مشکلات کشور تشکیل دولت جوان و حزب اللهی است.

 

حجت الاسلام باقری افزود: جوان بودن به معنای سن پایین و نیست، بلکه یعنی دولتی سرکار بیاید که به جوانان اعتقاد داشته باشد و بتواند کار را به جوانان بسپارد و از فکر نو و اندیشه جدید در مدیریت کشور استفاده کند.

 

وی ادامه داد: امروز بعضی ها حرف از بیل می زنند و می خواهند مشکلات کشور را با بیل حل کنند، بیل که سهل است با بیل مکانیکی هم نمی توانند مشکلات را حل کنند و بیل دولت به جای کرونا و تحریم به کمر اقتصاد و مردم خورده است.

 

امام جمعه اسالم با بیان اینکه حنای حرف زدن دوباره از مذاکره امروز دیگر رنگی ندارد، گفت: مگر قرار نبود همه تحریم های ظالمانه در روز تصویب برجام بالمره برطرف شود؟ اگر تحریم ها برطرف شده بود پس امروز می خواهید کدام تحریم ها را برطرف کنید؟ حرف زدن از مذاکره و رفع تحریم ها در آستانه انتخابات فقط برای فریب اذهان عمومی است.

کد خبر 1058648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha