مردم چهارمحال و بختیاری با برگزاری راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری با برگزاری راهپیمایی حملات غاصبانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و جوانان این کشور را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مردم چهارمحال و بختیاری امروز(جمعه 31 اردیبهشت) پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مقاومت مردم فلسطین راهپیمایی برگزار کردند.

 

نمازگزاران جمعه در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان با حضور در این راهپیمایی حملات غاصبانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و جوانان این کشور را محکوم کردند.

 

«جنایت اسرائیل، حمایت آمریکا»، «برابر رژیم اشغالگر، باید که متحد شویم سراسر»، «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»، «بیت المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین» از جمله شعارهای مردم چهارمحال و بختیاری در این راهپیمایی بود.

 

این راهپیمایی در مرکز استان با حضور پرشور مردم و مسئولان پس از اقامه نماز جمعه از درب اصلی مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تا چهارراه بوعلی سینا برگزار شد.

 

مردم استان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر این ظلم و بر این جنگتان، قدس رها می‌شود از چنگتان»، «رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل نابودی و سقوط است»، «هنگام پیروزی ما می‌رسد، آزادی قدس فرا می‌ رسد» انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را ابراز کردند.

 

در پایان این راهپیمایی نیز نمازگزاران جمعه پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و بر ادامه مقاومت مردم فلسطین در برابر حملات این رژیم غاصب تأکید کردند.

 

کد خبر 1058652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha