ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور در مشهد برگزار می شود

خدابنده گفت:بر اساس ابلاغیه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، استان خراسان رضوی افتخار دارد که برای ششمین دوره متوالی میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور باشد و با توجه به شیوع کرونا به شیوه مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغیه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، استان خراسان رضوی افتخار دارد که برای ششمین دوره متوالی میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: برکت وجود مضجع نورانی حضرت رضا (ع) این ظرفیت را برای ما در استان خراسان رضوی ایجاد کرده است که از دوره اول برگزاری این مسابقات تاکنون که ششمین دوره این مسابقات برگزار خواهد شد، افتخار میزبانی از فرهنگیان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز را داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم شیوع کرونا، ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز نیز مثل پنجمین دوره آن به شیوه مجازی و غیر حضوری در دو مرحله مقدماتی و نهایی در قالب دریافت آثار و ارتباط تصویری برخط در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

 

خدابنده افزود: برگزاری مسابقات به صورت مجازی است، اما فضای قرآنی برای شرکت‌کنندگان به گونه ای فراهم خواهد شد که شرکت کنندگان بتوانند بصورت غیر حضوری از فیض زیارت حضرت رضا علیه السلام از راه دور نیز بهره مند گردند.

 

گفتنی است: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز از هفته آخر خرداد ماه با دریافت آثار فرهنگیان برگزیده استان ها شروع و نفرات برگزیده در هفته دوم تیرماه در مرحله نهایی به رقابت با هم خواهند پرداخت.

کد خبر 1058686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha