بستر مشارکت مردم در انتخابات با تایید سلایق مختلف صورت می گیرد

عضو انجمن اسلامی معلمان ایران گفت: بستر مشارکت مردم برای حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات با تایید سلایق متفاوت صورت می گیرد.

«حسن فرهادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سلایق سیاسی متفاوت، عامل انگیزشی برای حضور مردم است زیرا که مردم باید احساس کنند سلایق آنان حضور دارد و خود انتخابات مشارکت عمومی از باب سیاسی با قدرت و انگیزه ای قوی برای کشور است که با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای انتخابات متین رقم خواهد خورد.

 

عضو انجمن اسلامی معلمان ایران اضافه کرد: در نظارت هایی که صورت می گیرد مسئولان باید دید بازتری نسبت به این موضوع داشته باشند زیرا که حق مردم بر نظام این است که با سلایق آنان گسترده تر برخورد کنند، مردم ایران مردم فهیمی هستند که در تمام انتخابات با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت کشور شرکت کردند.

 

وی در خصوص توطئه های دشمنان و یا ناامید کردن برخی ها برای کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات سرنوشت ساز کشور خاطرنشان کرد: برخی ها به صورت برون مرزی ضدحرکات داخلی هستند که مردم گوش شنوایی دارند و توطئه دشمنان تاثیری در افکار آنان ندارد بلکه باید داخل را قوی کنیم، چنانچه متحد باشیم زمینه حضور مردم پای صندوق های رای بیش از پیش  فراهم می شود.

 

این فرهنگی بازنشسته عنوان کرد: باید باز شدن فضای سیاسی را در داخل داشته باشیم، برخی مطمع خاصی دارند که مساله ما داخل منطقه است و اگر مردم احساس کنند به نظرات آنان توجه می شود انتخابات باشکوه تری صورت خواهد گرفت.

 

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  و عشایری به همراه میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان روز جمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ در کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 1058730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha