تبریک بحرینی ها به ملت فلسطین برای پیروزی بزرگ بر صهیونیست‌ها

تظاهرات مردم بحرین که قرار بود در حمایت از فلسطینی ها برگزار شود، به مراسم تبریک گروه های فلسطینی تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز الاخبار، تظاهرات همبستگی با ملت فلسطین که قرار بود روز گذشته با شاعر «جمعه تلبیة القدس- 2» برای حمایت از فلسطینی ها در جنگ با صهیونیست ها برگزار شود، به مراسم درود و تبریک به ملت و گروه های فلسطینی به خاطر پیروزی بزرگ شان بر رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

 

مردم بحرین در سراسر شهرهای مختلف این کشور با این پیروزی که فلسطینی ها توانستند بر یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان با مجهزترین ادوات جنگی به دست آوردند، غرق شادی و خوشخالی شد.

 

مردم بحرین با برپایی راهپیمایی ها مختلف به سردادن شعار در حمایت از فلسطین اقدام کردند و این پیروزی را به ملت فلسطین تبریک گفتند.

 

همچنین بحرینی ها به خاطر این پیروزی پخش کردن شیرینی و شربت اقدام کردند و بر اتحاد خود با برادران فلسطینی شان در مقابله استکبار صهیونیستی و حامیان عادی سازی روابط تاکید کردند.

 

ائتلاف 14 فوریه بحرین نیز در بیانیه ای این پیروزی را به ملت فلسطین و مقاومت  تبریک گفت و تاکید کرد: آنها امروز تنها بر صهیونیست های جنایتکار پیروزی نشدند، بلکه به همه کسانی که مسئله فلسطین را فروختند، پیروز شدند.

 

رژیم صهیونیستی روز گذشته(جمعه 31 اردیبهشت 1400) دربرابر پایداری ملت فلسطین سرخم کرد و آتش بس را پذیرفت . فلسطینی ها پس از 11 روز نبرد پیروزی بزرگ را به دست آوردند.

کد خبر 1058787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha