نصب دوربین کنترل سرعت در ۱۷ نقطه حادثه خیز سنندج

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از نصب دوربین کنترل سرعت در ۱۷ نقطه حادثه خیز در سنندج خبر داد و گفت: برای بهبود وضعیت ترافیک و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در معابر حادثه خیز دوربین نصب خواهد شد.

عرفان فتحی مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: معابر حادثه خیز در سنندج به دوربین کنترل سرعت تجهیز می شود و بر روی هر بازو دکل دو دوربین برای کنترل چهار نقطه خط عبوری در مجموع 58 دوربین برای کنترل و بهبود وضعیت ترافیک و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات  در معابر حادثه خیز نصب خواهد شد.

 

وی افزود: سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو یکی از عوامل تصادفات در معابر اصلی سطح شهر است و این شهرداری در سال گذشته و در راستای رصد نحوه تردد خودروها در سطح شهر نسبت  به راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ اقدام کرد.

 

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به اهمیت ارتقای ایمنی و کاهش سوانح و تصادفات رانندگی در سطح معابر نصب دوربین کنترل سرعت بر اساس صورتجلسه شورای ترافیک استان در دستور کاراین شهرداری  قرار گرفت.

 

فتحی اعلام کرد: نقاط حادثه‌خیز سطح شهر شناسایی شده و بر اساس فراخوان منتشر شده 17 نقطه حادثه خیز سنندج به دوربین کنترل سرعت تجهیز می‌شود.

 

وی عنوان کرد: بر روی هر بازو دکل دو دوربین برای کنترل چهار نقطه خط عبوری در مجموع 58 دوربین برای کنترل و بهبود وضعیت ترافیک نصب خواهد شد.

 

فتحی خاطرنشان کرد: اجرای سامانه هوشمند ترافیکی؛ راهکاری نوین در راستای کنترل و بهبود وضعیت ترافیک شهری، کاهش تصادفات و ارتقاء سطح ایمنی در عبور و مرور از اهم اهداف اجرای این طرح است.

کد خبر 1058790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha