جلسات بصیرتی با محوریت انتخابات در کانون فاطمه الزهرا (س) برگزار می شود

حجت الاسلام فاطمی زاده گفت: در راستای افزایش آگاهی شهروندان در انتخابات ۱۴۰۰ جلسات بصیرتی با محوریت انتخاب درست در مسجد بلال اهواز برگزار می شود.

«حجت الاسلام سید مجتبی فاطمی زاه» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز اظهار کرد: در راستای افزایش آگاهی شهروندان در انتخابات 1400 جلسات بصیرتی با محوریت انتخاب درست در مسجد بلال اهواز برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) اهواز افزود: شاهد هستیم که در یکسال اخیر بسیاری از شهروندان درگیر مسائل معیشتی و شیوع ویروس کرونا شده اند و احتمال می رود همین موضوع سبب کاهش میزان مشارکت در انتخابات شود، بنابراین این جلسات بصیرتی با هدف افزایش مشارکت و انتخاب فرد اصلح در شورای شهر و ریاست جمهوری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کاهش میزان مشارکت در انتخابات خواسته اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است اضافه کرد: جلسات بصیرتی این مسجد هر شب پس از اقامه نماز عشا برگزار می شود؛ این جلسات بیشتر بر موضوع عدالت محوری نامزدهای انتخابات تاکید دارد و نامزدها در قالب تلاش برای عدالت بررسی می شوند.

 

حجت الاسلام فاطمی زاده در خصوص دیگر برنامه های این کانون عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان مرحله اول توزیع بست های غذای گرم انجام شد که در ان مرحله 500 پرس غذای گرم توزیع شد، در مرحله نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) 500 پرس غذای گرم دیگر توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار قابل توجه راه اندازی هیئت نوجوانان است که همه مسئولیت های این هیئت برعهده نوجوانان فعال در این مسجد است، جلسات هیئت هفتگی نوجوانان هر هفته به همراه پخت شام و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

 

کد خبر 1058829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha