عملیات بیت المقدس اصلی ترین عامل موفقیت رزمندگان در خلق حماسه سوم خرداد است

رستمیان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: عملیات بیت المقدس اصلی ترین عامل موفقیت رزمندگان در خلق حماسه سوم خرداد است.

« سلیمان رستمیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز به مناسبت سوم خرداد گفت: عملیات بیت المقدس اصلی ترین عامل موفقیت رزمندگان در خلق حماسه سوم خرداد است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: حماسه سوم خرداد یکی از مهمترین مسائلی است که در جریان هشت سال دوران دفاع مقدس خلق شد و طی آن شاهد نقش آفرینی افتخارآمیز رزمندگان اسلام بودیم.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: باورهای ایمانی برگرفته از اسلام یکی از شاخصه های اصلی در رزمندگان اسلام بود که به ظهور نشست و شاهد پیروزی خون بر شمشیر بودیم. 

 

وی اظهار کرد: فتح خرمشهر به واقع یکی از استراتژی های راهبردی موفق آمیز فرماندهان دوران دفاع مقدس است که با اهتمام رزمندگان اسلام محقق شد و این در حالی بود که دشمنان از تمامی ادوات و مهمات جنگی و سلاح های نظامی بهره مند بودند ولی رزمندگان و جوانان خرمشهر با دست خالی در برابر آن ایستادگی کردند و در نهایت خرمشهر فتح شد. 

 

رستمیان توضیح داد: خاطره گویی رزمندگان کرج از عملیات بیت المقدس در قالب برنامه صدا و سیمای استانی، برپایی وبینار، تجلیل از هفت نفر از ایثارگران همچنین برپایی مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های سالگشت فتح خرمشهر در البرز است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز در جریان فتح خرمشهر ۱۲۷ شهید والامقام تقدیم کرده است که همچون تارکی بر هویت دینی و آئینی این استان می درخشند.

 

 

 

 

کد خبر 1058857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha