۹۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان نهبندان پیش‌بینی شد

بیکی گفت: ۹۶ شعبه اخذ رأی شامل ۴۱ شعبه ثابت و ۵۵ شعبه سیار در مناطق شهری، روستایی و عشایری بخش‌های مرکزی، شوسف و سرداران شهرستان نهبندان برای جمع‌آوری آراء مردم مستقر می شود.

«مجید بیکی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: با پیش‌بینی هیات‌های اجرایی انتخابات؛ ۹۶ شعبه اخذ رای شامل ۴۱ شعبه ثابت و ۵۵ شعبه سیار در مناطق شهری، روستایی و عشایری بخش‌های مرکزی، شوسف و سرداران این شهرستان کار جمع‌آوری آرای مردم را بر عهده خواهند داشت.

 

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان نهبندان با بیان اینکه تعداد روستاهای دارای شورای اسلامی در شهرستان نهبندان در مجموع ۱۰۱ روستا است، افزود: ۹۹ روستا دارای کرسی‌های سه نفره و دو روستا دارای کرسی پنج نفره و تعداد کل کرسی‌های اصلی ۳۰۷ کرسی است.

 

وی ادامه داد: مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده نهایی شوراهای شهری ۲۹ نفر و شوراهای روستایی ۵۸۵ نفر است که سهم بخش مرکزی ۲۶۷ نفر، بخش شوسف ۱۱۲ نفر و بخش سرداران ۲۰۶ نفر است.

 

بیکی در در ادامه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات موجبات افتخار نظام است لذا مردم با رعایت کامل موارد بهداشتی می توانند در عرصه انتخابات شرکت کنند.

 

وی بیان کرد: تمامی موارد و پروتکل های بهداشتی شامل تهویه، درب ورود و خروج در شعبات اخذا رای برای جلوگیری از تجمع در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1058881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha