بازدید دوره ای از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کانون‌های مساجد استان اردبیل آغاز شد

سقاء گفت: بازرسی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کانون های مساجد استان اردبیل و ارزیابی ها از این برنامه ها به صورت حضوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (1 خردادماه) در آئین تجلیل از فعالان کانون مصلی نمین با حضور امام جمعه شهرستان نمین گفت: طبق سنوات قبل بازرسی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کانون های مساجد استان و ارزیابی ها از این برنامه ها به صورت حضوری آغاز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در این بازدید و بازرسی از فعالیت ها برای اعلام خدا قوت به دست اندکاران و فعالان کانون است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: ارائه بسته های فرهنگی به ویژه در خصوص مباحث مشارکت در عرصه انتخابات از جمله اقلام اهدایی به این کانون ها است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: تکریم از مدیران کانون ها و ارائه راهکارهای آموزشی برای ثبت اطلاعات کانون ها در سامانه بچه های مسجد از دیگر مواردی است که در این بازرسی ها انجام می شود.

 

وی ادامه داد: دعوت عمومی برای مشارکت در عرصه انتخابات با حضور رای اولی فعالان کانون های مساجد و سایر نوجوانان و جوانان از دیگر فعالیت ها برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص این مهم است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: شعور و شور انتخابات را با عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح عملی خواهیم کرد و فعالان کانون های مساجد در این زمینه پیشگام خواهند بود.

کد خبر 1058886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha