توجه ویژه کانون های مساجد به نخبگان جوان

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: کانون های مساجد باید برنامه و فعالیت های خود در راستای جذب جوانان نخبه تهیه کنند.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: باید جوانان نخبه در عرصه های مختلف علمی، ‌ورزشی و کسانیکه مستعد کارهای تربیتی هستند  جمع آوری  و فضای کار در اختیار آنها قرارداده شود.

 

امام جمعه گیلانغرب با اشاره به نقش مدیریتی نخبه گان در بعد مساجد  افزود: با کمک و همکاری اعضای مساجد می توان نخبگان مستعد را جمع و برای فعالیت و پرورش آنها در عرصه های مختلف  فعالیت و برنامه ریزی های مختلفی انجام شود.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه در مساجد و کانون ها نقش نخبگان نادیده گرفته شده و این یکی از رسالت هایی است که‌کانون ها می توانند در کنار مسجد داشته و باعث اثر گذاری بر روی  نخبه گان نسل جوان شوند و فعالیت های ورزش ، مدیریت فرهنگی، هنری، اقتصادی  نیازمند  برنامه ریزی بلند مدت  است.


امام جمعه  گیلانغرب بااشاره به  خدمات اجتماعی با  محوریت مسجد  گفت : خدمات اجتماعی در مواسات و همدلی در بحث  اطعام  یا بحث غذایی یک عنوان کلی و جامع است و خدمات اجتماعی باید  محور مسجد باشد و این خدمات شامل موضوعات مختلفی است که باید از طریق کانون های مساجد و متولیان مساجد پیگیری شود  و کیفیت داشته باشد.


  فاطمی نسب در پایان اظهار کرد: مخاطب اصلی  کانون ، مسجد است و کیفیت کار کانون  های مساجد  نیاز یک جامعه  است و باید به آن توجه شود و از افراد شایسته و نخبه در راس ایفای کار و تشویق جوانان  به این سمت استفاده شود.

کد خبر 1058892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha