نامزدهای انتخاباتی راهکارهای واقعی برای برون رفت از جنگ اقتصادی ارائه کنند

رازقی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به ذکر وضعیت اقتصاد کشور بپردازند و راهکارهای واقعی برای برون رفت از جنگ اقتصادی ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (شنبه 1 خرداد) در کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که به صورت وبینار برگزار شد، گفت: مردم ما با آگاهی از امور، امروز پذیرای نامزدهای انتخاباتی که شعارهای تو خالی می دهند نیستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: نامزدها باید وعده های انتخاباتی خود در حوزه اقتصاد را با ذکر واقعیت ها و ارائه راهکار اجرایی بیان کنند.

وی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید به ذکر وضعیت اقتصاد کشور بپردازند و راهکارهای واقعی برای برون رفت از جنگ اقتصادی ارائه کنند.

رازقی تثبیت اقتصای بر اساس رفاه مردم را نیازمند اصلاحات اقتصادی دانست و بیان کرد: لازم است تا اصلاحات در اقتصاد کشور، سیاست روابط خارجی، نظام بانکی، نظام تامین اجتماعی، قانون کار و سیاست های ارزی کشور به صورت جدی انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: نوسانات زیاد ارز باعث شده تا فعالان اقتصادی کشور ما دچار سختی های فراوانی شوند و تورم زیادی در کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در کشور ما ثبات اقتصادی وجود ندارد انجام فعالیت اقتصادی در چنین فضایی برای تولید کننده و صنعتگر بسیار پر خطر می شود اما فعالان اقتصادی ما با سرمایه گذاری خود، ریسک فعالیت خود را نیز پذیرفته اند.

رازقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تامین واکسن کرونا برای واحدهای صنعتی در سطح ملی و در اتاق ایران و تهران دنبال شده اما هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده و در صورت تحقق، تمام واحدهای صنعتی کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی افزود: پیش بینی می شود بیماری کرونا تا اواسط سال 1401 در کشور وجود داشته باشد و لازم است با اتخاذ تدابیر لازم، بنگاه های اقتصادی در این شرایط بتوانند به فعالیت اقتصادی خود بپردازند.

رازقی تصریح کرد: رفتار بانک ها با فعالان اقتصادی مناسبت نیست و اگر مشکلات قانونی در این زمینه وجود دارد فعالان اقتصادی باید با مراجعه به واحد حقوقی و کمیته قضایی و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس مشکلات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 1058910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha