عیادت و تکریم از بیمارانی که در کنج خانه بستری هستند

مدیر مسئول فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) از تکریم و عیادت بیمارانی که در کنج خانه بستری هستند، خبر داد.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) با حضور در بستر بیماران بستری در خانه از آنها عیادت و تکریم کردند.

 

مدیر مسئول فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: مشارکت در کمک هزینه های درمانی و اهدا بسته های معیشتی از دیگر اقدام های صورت گرفته همزمان با عیادت از بیماران بود.

 

وی اظهار داشت: در روزهای سخت بیماری کرونا قرار گرفته ایم و در این روزهای گرفتاری بهتری همدردی عیادت از بیماران است تا بخشی از آلام آنها کاهش یابد.

 

کمالی یادآور شد: این عیادت مختص بیماران کرونایی نبود و بیماران که در بستر بیماری به سر می برند نیز عیادت شد تا از احوال آنها نیز دلجویی شود.

 

مدیر مسئول فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: زمزمه دعای فرج و استغاثه به درگاه خداوند متعال برای شفای بیماران و رفع مصیبت کرونا از دیگر بخش های این دیدار معنوی است.

 

کمالی در پایان سخنان خود اضافه کرد: سنت حسنه عیادت از بیماران در این روزهای گرفتاری باید در بین فعالان کانون های مساجد نهادینه شود تا زمینه آشنایی بیشتر اهالی محل با ماموریت و فعالیت های کانون های مساجد در امور جهادی شود.

 

کد خبر 1058916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha