آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب و انشعاب خانگی سرسرباز سیاه منصور

عملیات اجرایی شبکه توزیع آب و انشعاب خانگی منطقه محروم سرسرباز سیاه منصور با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «افشین محمدی» ظهر امروز (شنبه ۱ خرداد) در آیین آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب و انشعاب خانگی منطقه سرسرباز سیاه منصور دزفول اظهار کرد: امروز با پیگیری های نماینده دزفول در مجلس مطالبه چند ساله مردم این منطقه محقق و عملیات اجرایی شبکه توزیع آب منطقه سرسرباز جهت تامین آب شرب برای ساکنان آن محقق شد.

 

معاون بهره‌برداری اداره کل آب و فاضلاب خوزستان افزود: این پروژه از ماه‌های گذشته پیگیری و سازوکارهای اداری آن انجام شده و پس از مناقصه و تعیین پیمانکار، کارگاه آن تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این پروژه در ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع فاضلاب تعریف شده که با اجرای آن یکصد خانوار دارای انشعاب آب شده و از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شود تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده که پیش‌بینی می‌شود طی برنامه‌ریزی انجام شده طی ۱۰ ماه تکمیل شود.

 

«سید احمد آوایی» نیز در این مراسم با اشاره به اینکه منطقه سرسرباز از مناطق محروم دزفول است که نیازمند توجه بیشتری در راستای خدمات‌رسانی به ساکنان آن است عنوان کرد: خوشبختانه با مساعدت آب و فاضلاب خوزستان سریعا ساز و کارهای لازم جهت عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در راستای انجام این پروژه باید موانع برداشته و در این راستا هر اقدامی لازم است انجام خواهیم داد تا پروژه سریعا تکمیل و ساکنان این منطقه از این نعمت برخوردار شوند.

 

«مصطفی اسماعیل‌سالم» نیز در این آیین اذعان کرد: خدمات رسانی به مردم مناطق محروم از اولویت‌های آبفا دزفول بوده و از همان ابتدا حل مشکل مردم منطقه سرسرباز در دستور کار قرار داشته است.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار این پروژه در کمترین زمان ممکن این منطقه از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شود و یاد آور شد: تمام تلاش مجموعه آبفا جهت رفع محرومیت در حوزه آب شرب به کار گرفته خواهد شد.

 

کد خبر 1058996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha