۲۰۹ عکاس در جشنواره عکس «ایثار» شرکت کردند

محمدی با اشاره به اینکه ۲۰۹ هنرمند عکاس با ارسال ۲ هزار ۱۳۶ فریم عکس در قالب های متعدد ایثار و فداکاری به جشنواره ارسال کردند، گفت: پس از داوری افراد برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علی محمدی»، امروز (شنبه 1 خرداد) در مراسم اختتامیه جشنواره عکس «ایثار» که در سینما «فرهنگ» شیراز برگزار شد، گفت: هنرمندان آثار ارزشمندی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مسئول جشنواره عکس «ایثار» با اشاره به اینکه 209 هنرمند عکاس با ارسال 2 هزار 136 فریم عکس در قالب های متعدد ایثار و فداکاری به جشنواره ارسال کردند، اظهار کرد: پس از داوری افراد برتر مشخص شدند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با یادآوری این مطلب که هنرهای مختلف ابزاری برای انتقال فرهنگ هستند، تاکید کرد: فرهنگ می تواند فرهنگ خوب یا بد باشد، آنچه که ما در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی فرهنگ ایثار و شهادت دنبال می کنیم، اتتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه کادر درمانی و سایر آحاد جامعه ابثارگری کردند بایستی به تصویر کشیده شود، افزود: این هنرمندان در قالب هنر عکاسی، ایثار را به تصویر کشیدند که گویای اهتمام ملی ایثار گذشت و مردم بزرگ ایران اسلامی هستند.

کد خبر 1059004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha