با مشارکت مردم در انتخابات مهر باطلی بر ایده‌های دشمنان نظام خواهیم زد

امیر بیدادی نیروهای مسلح را متولی دفاع از نظام و کشور دانست گفت: با مشارکت مردم در انتخابات و حضور آنها در پای صندوق‌های رای مهر باطلی بر ایده‌های دشمنان نظام خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر حمزه بیدادی» امروز (شنبه 1 خرداد) در همایش بصیرتی - سیاسی در جمع روسای عقیدتی سیاسی ناجا، مرزبانی، نمایندگی ولی فقیه و ارتش در خوزستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سه محور مردم، رهبر و دین پایه ریزی شده است اظهار کرد: با تکیه بر این سه محور موفق شدیم انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مشارکت مردم به پیروزی رسید و به دستور امام (ره) در ابتدای انقلاب به رفراندوم گذاشته شد و با رای مردم مشروعیت یافت افزود: مشارکت مردم در انتخابات ضریب امنیت ملی و طبعا منافع ملی را افزایش خواهد داد.

 

وی نیروهای مسلح را متولی دفاع از نظام و کشور دانست و تصریح کرد: ما باید به وظیفه شرعی و ملی خود به خوبی عمل کرده و مردم را برای حضور و مشارکت در انتخابات تشویق کنیم و اجازه ندهیم دشمن با عدم مشارکت در انتخابات به اهدافش دست یابد.

 

امیر بیدادی با تاکید بر اینکه با مشارکت مردم در انتخابات و حضور آنها در پای صندوق‌های رای مهر باطلی بر ایده‌های دشمنان نظام خواهیم زد اضافه کرد: در جنگ روانی امروز، رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی در حال تبلغ علیه نظام هستند و به گونه‌ای القا می‌کنند که مردم این نظام را نمی‌خواهند و حضوری در انتخابات نخواهند داشت از این رو باید با حضور پرشور مردم، افکار پلید دشمنان را نقش بر آب کنیم .

 

وی با بیان اینکه ایران امروز در سطح بین‌المللی بزرگترین تهدید برای آمریکا و اسرائیل است به همین دلیل آمریکا و همپیمانانش به هر طریقی در تلاش هستند نظام جمهوری اسلامی را ضعیف جلوه دهند عنوان کرد: امروز ما شاهد افول نظام آمریکا هستیم که این افول از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حاصل بیداری اسلامی در دنیاست که همه ملت ها از ملت و رهبری ایران الگو می‌گیرند.

 

کد خبر 1059013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha