نشست‌های بصیرتی سوم خرداد برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود

بالو گفت: به مناسبت سوم خرداد نشست‌های بصیرتی برای دانش‌آموزان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همه موفقیت‌های ما در صحنه‌های علمی، اقتصادی و نظامی مرهون مقاومت مردان بزرگی است که در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود، درخت پربرکت انقلاب را آبیاری کردند.

 

مدیر آموزش و پروش صومعه‌سرا افزود: سالروز حماسه  فتح خرمشهر یکی از یادگار‌های به جا مانده از هشت سال دفاع مقدس و یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج  فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان و آماده کردن آنان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اقدام کرد.

 

وی گفت: به برکت خون شهدا، امروز علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، مردم ما در آسایش و امنیت به سر می‌برند در نتیجه وظیفه دینی، میهنی و اخلاقی همه ما است تا آنچه در توان داریم در جهت بزرگداشت و تکریم ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس به کار گیریم.

 

بالو با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در این ایام تصریح کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان، برگزاری نشست بصیرتی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند در قالب کمک مؤمنانه و تجلیل از فرهنگیان ایثارگر و آزاده از برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امید است با بزرگداشت این ایام خجسته بتوانیم تا حدودی دین خود را به شهدای گرانقدر ادا کنیم.

 

کد خبر 1059085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha