برگزاری دوره  مجازی «تجوید الصلات» در فهمای خمین

کوچکی از برگزاری دوره مجازی «تجوید الصلات» ویژه پسران دانش آموز مقطع راهنمایی و دبیرستان خبر داد.

«رضا کوچکی» با اشاره به اهمیت اقامه نماز و قرائت صحیح آن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دوره آموزشی مجازی تجوید الصلات به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین ویژه پسران نو مکلف برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ویژه دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی و دبیرستان عضو کانون های مساجد خمین است، افزود: بیش از 50 نفر در این دوره آموزشی ثبت نام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از ابتدای خرداد آغاز می شود، خاطر نشان کرد: این دوره مجازی 2 ماهه است و در شبکه اجتماعی ایتا، هر هفته در روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ترویج فرهنگ نماز دانست و بیان کرد: با اجرای این دوره آموزشی در نظر داریم تا پسرانی که به سن تکلیف می رسند با قرائت صحیح نماز آشنا کرده تا بتوانند از ابتدا نماز را با تجوید صحیح قرائت کنند.

 

کوچکی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در پایان به این عزیزان گواهینامه معتبر از موسسه قرآنی فجر خمین اعطا می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین ادامه داد: این دوره آموزشی به همت کانون های مساجد، موسسه قرآنی فجر و اتحادیه موسسات و تشکل های قرآنی استان مرکزی برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: امید است با این کار بتوانیم گام موثری در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی و گرایش هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان به مسجد، نماز و فعالیت های فرهنگی و دینی برداریم.

کد خبر 1059122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha