برگزاری محفل انس با قرآن در فضای مجازی از امام زاده عبد الله ملایر در سوم خرداد

مهدوی گفت: محفل انس با قرآن در فضای مجازی از امام زاده عبد الله ملایر در سوم خرداد برگزار می شود.

«امیر مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر  با تبریک سوم خرداد  و سالروز فتح خرمشهر گفت: اداره اوقاف و امورخیریه ملایر نیز همکاری لازم را با نهادها و ادارات شهرستان در برگزاری برنامه های این روز بزرگ دارد.

 

کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر فضا سازی محیطی در امامزادگان  شاخص ملایر،  نصب بنر  در سطح شهر با موضوع سوم خرداد و.... از جمله برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در سوم خرداد دانست.

مهدوی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن در فضای مجازی از کانال امامزاده عبد الله ملایر در سوم خرداد ماه خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه در مناسبت های مختلف در فضای مجازی در دو کانال لمام زاده عبد الله و تکیه حضرت ابوالفضل ملایر بارگزاری می شود.

وی برگزاری خاطره گویی با همکاری بسیج ادارات شهرستان در اداره اوقاف و امور خیریه برای کارکنان در سوم خرداد را از دیگر برنامه های این اداره در حماسه سالروز آزاد سازی خرمشهر برشمرد.

وی  از برگزاری سلسله مباحث  نمایشگاهی در تکیه ابوالفضل و امامزاده عبد الله ملایر در سوم خرداد ماه خبر داد و  با توجه به شرایط موجود همه برنامه ها با رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1059129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha