همایش بصیرتی بسیجیان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود

حجت الاسلام سلامی با اشاره به اینکه آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) میزبان مراسم بزرگداشت سوم خرداد خواهد بود، گفت: همایش بصیرتی بسیجیان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام «احمد سلامی»، با اشاره به اینکه آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) میزبان مراسم بزرگداشت سوم خرداد خواهد بود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: سوم خرداد سالروز برگزاری رشادت های دلاور مردانی است که دشمن بعثی را از خونین شهر قهرمان را بیرون راندند.

 

معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه همایش بصیرتی بسیجیان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، به همراه با رونمایی از کتاب «لندکروز بهشت» خاطرات شهید جاوید الاثر «حسن حق نگهدار» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، تاکید کرد: سخنران این مراسم سردار «محمدجعفر اسدی»، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم دوشنبه سوم خرداد ماه ساعت 10 صبح در شبستان «امام خمینی (ره)» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1059132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha