صرفه جویی ۵۱ میلیارد ریالی برق در شیراز با رفع عیب کنتورهای معیوب

صالحی گفت: در پی شناسایی و رفع عیب پنج هزار و ۹۵۸ کنتور معیوب در آزمایشگاه مرکزی شرکت توزیع برق شیراز، بیش از ۵۱ میلیارد ریال در توزیع برق شیراز صرفه جویی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین صالحی»، امروز (یکشنبه 2 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به صرفه جویی در توزیع برق شیراز گفت: بیش از 51 میلیارد ریال در توزیع برق شیراز صرفه جویی شده است که در پی شناسایی و رفع عیب پنج هزار و 958 کنتور معیوب در آزمایشگاه مرکزی شرکت توزیع برق شیراز حاصل شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز افزود: شرکت توزیع برق شیراز برای مصرف بهینه برق در تابستان، اقدامات برنامه ریزی شده را تشدید می کند که نمونه آن جمع آوری ریسه های برق از مراکز تجاری و جمع آوری کنتور های معیوب است.

وی اضافه کرد: با مدیریت مصرف برق در سال گذشته شاهد صرفه‌جویی 250 مگاواتی برق بوده ایم و در یک سال گذشته، بی شاز چهار هزار و 700 دستگاه استخراج رمز ارز که به شکل غیرقانونی در نقاط مختلف تحت مدیریت توزیع برق شیراز نصب شده بود، کشف و ضبط شد.

صالحی با تاکید بر همکاری مطلوب شرکت توزیع نیروی برق شیراز با دستگاه‌های قضایی و انتظامی برای در شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان گفت: برخی مشترکان از انرژی برق برای استخراج رمز ارز سو استفاده میکنند که خسارت قابل توجهی به شرکت توزیع برق شیراز وارد کرده است.

وی اعلام کرد: در یک سال گذشته، چهار هزار و 700 دستگاه ماینر غیرمجاز با هماهنگی قضایی توسط ماموران انتظامی در نقاط مختلف تحت مدیریت شرکت توزیع برق شیراز کشف و ضبط شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز  تاکید کرد: خروج کامل دستگاه ها از جریان برق یکی از راهکارهای کاهش هزینه برای مشترکان حذف بار پنهان است و موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود.

کد خبر 1059157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha