انتخاب مدیران اصلح در شورای اسلامی شهر صدرا موجب پیشرفت بیشتر این شهر خواهد شد

پرنیان گفت: مردم شهر صدرا با کسب اطلاع کافی باید به انتخاب اصلح بپردازند و مدیران دلسوز برای شورای اسلامی شهر خود انتخاب کنند تا شاهد رشد بیشتر این شهر جدید باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهزاد پرنیان»، امروز (یکشنبه 2 خرداد) در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس «خاطرات شهر صدرا» به مناسبت یکم خرداد روز «صدرا» گفت: شهر صدرا دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و آینده درخشانی در استان و کشور در پیش دارد.

شهردار صدرا افزود: روز بزرگداشت فیلسوف عالی مقام «ملاصدرا» به عنوان روز «شهر صدرا» انتخاب شده است و با مطالبه گری های شهروندان شهر صدرا و تلاش مسئولان، این شهر جدید آینده رو به رشدی در پیش گرفته است.

وی اضافه کرد: حضور امام جمعه دلسوز و مجموعه ای از مدیران توانمند و انعکاس مشکلات مردم به شهرداری و شرکت «عمران صدرا» موجب شده تا روند رشد این شهر رو به پیشرفت باشد.

پرنیان تاکید کرد: با تلاش مدیر جوان و توانمند شرکت «عمران صدرا»، شاهد رونق پروژه ها و طرح های عمرانی بسیاری در سال های اخیر بوده ایم و ناحیه مقاومت بسیج «حضرت امیرالمومنین (ع)» نیز موجب رشد امنیت و پیشرفت برنامه های فرهنگی  و اجتماعی شهر صدرا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی بسیار سرنوشت ساز است و مردم شهر صدرا با کسب اطلاع کافی باید به انتخاب اصلح بپردازند و مدیران دلسوز برای شورای شهر خود انتخاب کنند تا شاهد رشد بیشتر این شهر جدید باشیم.

کد خبر 1059212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha