آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ ایثار هشت سال دفاع مقدس نقش موثری دارد

جمشیدی گفت: آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ ایثار و مجاهدت و روشنگری رشادت های دوران هشت سال دفاع مقدس نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی عسگر جمشیدی»، امروز (یکشنبه 2 خرداد) در جمع اعضای کمیته گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر شهرستان شیراز گفت: لازم است تا مراکز علمی و دانشگاهی با ارائه تحلیل های راهبردی به  ابعاد و نقش عملیات آزاد سازی خرمشهر و مسائل پس از آن بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز افزود: آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ ایثار و مجاهدت و روشنگری رشادت های دوران هشت سال دفاع مقدس نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: لازم است تا در این زمینه از زیرساخت های اطلاع رسانی مجموعه آموزش و پرورش برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با مقوله دفاع مقدس اتسفاده موثر داشته باشیم.

معاون فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به همزمانی سالروز آزاد سازی خرمشهر با شهادت سردار «شهید عبدالله اسکندری»، مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد:  دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و بزرگداشت شهیدان، جانبازان و ایثارگران عملیات آزاد سازی خرمشهر از برنامه های حماسه سوم خرداد در شهرستان شیراز است.

وی اعلام کرد: گلباران قبور شهدا، تولید و پخش ویژه برنامه های سوم خرداد در صدا و سیمای مرکز فارس و شبکه های اجتماعی، تجلیل از مقام آوران و ورزشکاران جانباز، تبلیغات محیطی و فضا سازی شهری، برپایی نمایشگاه عکس ایثار و مقاومت و ... از دیگر ویژه برنامه های سوم خرداد در این شهرستان است.

کد خبر 1059231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha